Wpis z mikrobloga

@Jojne_Zimmerman: tak ?

Drodzy, informujemy, że ze względu na prowadzone prace serwisowe:

Od 21.10 (piątek) od godz. 23:00 do 22.10 (sobota) do godz. 10:00 niedostępna będzie bankowość internetowa.
Od 22.10 (sobota) od godz. 22:00 do 23.10 (niedziela) do godz. 3:00 niedostępna będzie infolinia Alior Banku. Zastrzeganie kart będzie możliwe pod numerem +48 22 515 31 50.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o uwzględnienie tych przerw w Waszych działaniach finansowych.
  • Odpowiedz
@ptasiek2: Nie zawsze. Wszystko zależy od skali i skomplikowania zmian. Te rzeczy, które należą bezpośrednio do IT prawie zawsze wdrażane są w godzinach nocnych. Ale IT to nie jedyne jednostki, które w takich rzeczach uczestniczą. Możliwe, że konieczna jest weryfikacja ze strony sieci partnerskich, a oni zazwyczaj weryfikują to rano (stąd zazwyczaj godziny z kategorii 10-11 w weekendy). A jeśli na cofnięcie potencjalnych zmian potrzeba czasu to do klientów idzie też
  • Odpowiedz