Wpis z mikrobloga

@niutati: Ja gardziłem pro streetem, nie ze względu na gameplay, bo był świetny, ale był taki bug, który po zakończeniu wyścigu nie pozwalał przejść do dalszego menu i trzeba było ALT+F4 i od nowa przechodzić od autozapisu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@BURNout powaliło cie NFS 2016 jest o wiele lepszy wyjeździlem tak za 40h już a nie widać końca grafika rewelacyjna wozy dostępne to sama śmietanka soundtrack tylko dupny a tak Carbon od niego prawie się niczym nie różni...
@666Krzysiek666: @BURNout: @Naxster: @rafalski89: @niutati:

Według mnie problemem Carbona było EA i czas jaki dali BlackBox na wyprodukowanie kolejnej części,zresztą to samo było z Pro Streetem i Undercoverem.
Każda z części miała w sobie coś dobrego,ale EA cisnęło żeby każda nowy podtytuł wychodził co roku w listopadzie,mimo że proces tworzenia gier był coraz bardziej skomplikowany.