Wpis z mikrobloga

Dobra. Doszedłem już do momentu, gdzie nie wiem co jeszcze można poprawić i dodać xD

Wiem, że anatomicznie jest to źle, ale chciałem sobie coś luźniejszego zrobić ;)
Trochę się stylem pobawić.

Na podstawie klatki filmowej.

Refka: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/10/00/2C21058F00000578-3228512-image-a-3_1441840834839.jpg

A i wołam: @AshesOfTheSun :D
#rysujzwykopem #digitalpainting #film #dc
Pobierz R.....x - Dobra. Doszedłem już do momentu, gdzie nie wiem co jeszcze można poprawić i...
źródło: comment_1cV5JDSwvE4dyxnLyoyfTWiglNA5dzcD.jpg
  • 9
@Rezix stylowo mi się podoba, ale jeśli dążysz do 1:1, to trochę zbyt pulchna twarz i szczęka z prawej strony za mało "kanciasta". Do tego popracuj nad nosem. Obserwowałem twoje poczynania jeszcze długo bez konta i trzeba przyznać że duży progres zrobiłeś, szacun. W ogóle twoje szkice mi przypominają typowe szkice z książek - w pozytywnym znaczeniu.
@jariyopume: No trochę tak. Tak zacząłem... a potem miałem poprawić, ale mówię kit tam. Prawdziwe study to mogę robić na normalny portretach, a nie klatkach filmowych postaci z filmów :)

@BadWood: A ja doskonale to wiem :D
No nosy mi najwięcej kłopotu sprawiają i usta.

A co do progresu, to fakt. Jakiś tam postęp jest, ale nie udałoby mi się to bez pomocy mirków :D

@Milvu: Rozmazane, bo tym
@Rezix nom trochę taki koci Ci tutaj wyszedł :p zwęź go lekko u nasady czoła i uwydatnij kość nosową z obu stron, nie wiem czy potrzebna jest tak mocna kreska na nim - dodatkowo cieniowanie może tutaj pomóc.

Jeszcze co teraz zauważyłem to ucho może poszerzać głowę wizualnie, spróbuj uwzględnić fałdy (uformowanie chrząstki), żeby nie było tak odstające - w oryginale jest odrobinę bardziej szpiczaste.

Kto wie, może sam wrócę hobbystycznie :p