Wpis z mikrobloga

Wreszcie skończyłem pracę i zacząłem się zbierać do domu. Pracuję jako przewalacz papierów w państwowym urzędzie i nienawidzę tej roboty, dlatego zawsze jak wychodzę ogarnia mnie dobry humor. Pożegnałem się ze swoimi współpracownikami i wyszedłem. W urzędzie, w którym siedzę większość ludzi to oczywiście starawe paniusie, takie "och Grażynko to nowy sweterek? co tam u Januszka? a tak się wczoraj zdenerwowałam na swojego Romana, zapomniał wstąpić do Biedronki po ziemniaczki, a moje bachory znowu takie niegrzeczne, ach, och". Nic, tylko się zabić. Zostawiłem całe to gówno za sobą i skierowałem się na przystanek autobusowy.
W drodze włożyłem sobie słuchawki w uszy i włączyłem muzykę. Tęskniłem za tym momentem cały dzień. W pracy nie ma mowy o słuchaniu muzyki, bo od razu jakaś Grażynka się #!$%@? "weź to wyjmij z uszu bo jak ktoś coś do Ciebie będzie mówić nic nie usłyszysz! ach ta dzisiejsza młodzież" itepe itede. Tak, #!$%@?, słuchanie Waszego jazgotania to szczyt moich marzeń. Jak ja bym im chciał po prostu kiedyś sprzedać uczciwego lewego prostego na te ich wytapetowane ryje... Echh. Do tego słucham ciężkiego metalu i jakby którakolwiek z nich się o tym dowiedziała to dopiero #!$%@? nie miałbym życia. Satanista, bezbożnik, zjada koty itd. Całe szczęście że przynajmniej wyglądam normalnie - żadnych długich włosów, brody, ani nic. No i jestem skazany na to, co akurat leci w radiu. Znam na pamięć dużo więcej Britney niż chciałbym się przyznać. Więc kiedy już wreszcie wychodzę, to jestem w siódmym niebie. Głośność na maxa i jazda. Akurat tego dnia padło na Meshuggah. #!$%@? uwielbiam ich do nieprzytomności, mogę słuchać tego w nieskończoność.