Wpis z mikrobloga

@odyn88: moich dwóch znajomych miało takie A6 2,5 v6 tdi z multitronickiem. Jeden nie dbał, pałował na zimnym i rzadko wymieniał olej, drugi dbał jak trzeba. Pierwszy nic nie musiał w nim naprawiać, skrzynia działałą jak ta lala, drugi 2x wymieniał wałki i raz naprawiał skrzynię
  • Odpowiedz
@odyn88:
Największa wada tego motoru to błąd konstrukcyjny wałków rozrządu
Wycierają się podczas użytkowania
Reszta to jak we wszystkich pojazdach
Kupuj 1.9
Kupiłem z nalotem 280tys km i sprzedałem sąsiadowi z nalotem 540
Lata do chwili obecnej( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@odyn88: Zależy jakie oznaczenie silnika, bo w późniejszym okresie produkcji je poprawili. Pierwsze silniki, ja miałem z oznaczeniem AFB (chyba) miały problemy z wałkami rozrżądu i jego podzespołami, były zrobione z jakiegoś miękkiego materiału i się najzwyczajniej wycierały. Mój silnik był w takim stanie, że po zdjęciu pokrywy zaworowej w jednej głowicy, znalazłem leżące luzem w głowicy 2 "pieski" zaworowe. Wałek i te pieski wytarły się na tyle mocno, że
  • Odpowiedz
@cajar: Faktycznie, są w zwykłych A6 2,7 biT i nawet manuale można znaleźć. Doszedłem do wniosku, że chyba sprawię sobie taką w gazolocie albo sam dorzucę gaz. Nadszedł czas pojeździć trochę mocną uturbioną benzyną i akurat takie Audi najbardziej mi podchodzi.
  • Odpowiedz