Aktywne Wpisy
PoItergeist +189
Viado +49
Patrząc na to co odawala ostatnio UE jestem coraz częściej przekonany że polexit jest konieczny. A jeszcze w 2019 uważałem że UE to najlepsze co nas spotkało. Ale to co się zaczęło odwalać w 2020 to był kubeł zimnej wody. UE szczycąca się wolnością osobistą nie miała problemu z tym żeby jej obywatele byli dyskryminowani z powodu odmówienia przyjęcia produktu amerykańskiej korporacji. Teraz okazuje się że chcą wprowadzić CDBC, zlikwidować gotówkę, walczyć
Źle nie jest ale jest więcej stresu.
Co drugi klient nie zdaje sobie sprawy że nie mamy na zapleczu czarodzieja który w sekundę naprawi im popsuty towar. Czasami handlowiec wymienia towar czasami musi odesłać do naprawy, itd.
Gdy tłumaczę klientom że muszą niestety poczekać do dwóch tygodni na naprawę (czy tam wymianę) to słyszę pytanie :
"To co ja mam teraz zrobić. Dwa tygodnie bez (tutaj wstaw : lokówka, żelazko, itp.). Ja tyle czekać nie będę"?
Tłumaczę że tak wygląda proces reklamacji i nikt nie będzie tego na siłę trzymać. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane najszybciej jak to możliwe, itd.
Zazwyczaj to nie działa i klienci chcą wymiany towaru na miejscu bo "oni dwa tygodnie czekać nie będą".
Co byście na takie coś odpowiadali jak byście byli na moim miejscu?
Jak byście załatwiali tego typu sprawy?
ps. zaznaczam że nikt klientom na złość nie robi. Musi być wszystko sprawdzone bo duży odsetek reklamacji jest odrzucany. Niektóre sam robię na miejscu np. tłumaczę że "uniwersalnego pilota wpierw trzeba zaprogramować" albo że "aparat nie jest uszkodzony, trzeba do niego kupić kartę pamięci by móc z niego korzystać, itp.".
#obslugaklienta #pracabaza #pomocy #mistrzcietejriposty #psychologia #coaching #nlp
Niech poczuje się wyjątkowy i dopieszczony xD