Wpis z mikrobloga

Grafikę brałem z opengameart.org i przerabiałem sprity ręcznie w Paint.NET, a niektóre są mojego autorstwa ;) Poza tym gierka jest napisana całkowicie na moim enginie tzn. generowanie świata, fizyka, AI etc. Tylko grafika jest oparta o Cocossharp. Niestety nie jest to jakiś szybki engine 2D i w tej chwili mam kłopoty z wydajnością.
  • Odpowiedz
Nie chodziło mi o sam engine 2D, bo tego by mi się nie chciało pisać. Renderowanie spriteów jest po stronie CocosSharp. A całą mechanikę gry i tworzenie świata trzeba tak czy siak napisać samemu, albo znaleźć jakiś gotowiec w necie, ale chyba akurat do gier sandboxowych takich nie ma. Zacząłem pisać ją jakieś 2 miesiące temu, ale siedziałem codziennie po godzinach po kilka godzin, więc trochę pracy było, ale za to ile
  • Odpowiedz