Mirasy, stało się... Użytkowałem tydzień i się #!$%@?ło. Zakupiłem na #ibuygou Xiaomi Redmi Note 3 Pro i dzisiaj się spieprzyło coś, nie wiem co, ale objaw jest taki, że jakby sam się naciskał przycisk od multitaskingu co chwila, na chwilę ustaje albo na kilka minut i znowu wraca ten problem. Restartowałem urządzenie kilka razy, zresetowałem do ustawień fabrycznych i nic. Dlatego - zastanawiam się co mi się uda z tym zrobić. Napisałem do supportu ibuygou i czekam na odpowiedź. Będzie gwarancja, nowy sprzęt czy da się odzyskać kasę i odesłać do nich zepsuty sprzęt?
@demoos: będę walczył przynajmniej o wymianę na nowy bez wad albo zwrot kasy... Naprawa jeśli w ogóle by wchodziła grę to na nowy wyświetlacz w białym kolorze a nie #!$%@? złotym. Ja rozumiem, że sprzęt nie kosztował 3000 zł ale jednak trochę RiGCZu by się przydało...
"Mając biały tył jest srebrny więc złoty front ładnie wygląda. Ale ok. Proszę wysłać do serwisu. Jeśli akurat będzie LCD to się wymieni. Jeśli nie to wyśle do Chin lub można czekać na kolejną dostawę części."
Czyli będą Chiny i będę czekał nie wiadomo ile... Zajebiście. To teraz chyba będę szedł w kierunku zwrotu kasy i tyle.
@kuta_senator: To jest dokładny cytat ich odpowiedzi? Gdzie wysyłałeś zgłoszenie TUTAJ?
Jeżeli tak to odpowiedź brzmi mało profesjonalnie. Bardziej w stylu Janusza biznesu z Allegro, który chce wymienić telefon na suszarkę do włosów i talon na balon.
@Vault-Tec to jest dokładny cytat z ich odpowiedzi, a w zasadzie odpowiedzi serwisu z Wrocławia, po polsku normalnie korespondujemy poprzez ten serwis z linku który podałeś.
Rozmawiałem z serwisem i serwis twierdzi, że bez problemu dostanę zwrot kasy (187 USD za telefon + koszt wysyłki do MiCenter we Wrocławiu), trwa to od 5 do 30 dni. Także tego... zobaczymy ( ͡º͜ʖ͡º)
@demoos: @Andczej: @Ibuygou: @Vault-Tec: @Kilgore_Trout: @Bialy_Mis: Panowie, dostałem zwrot kasy dzisiaj na kartę :) Kurs dolara okazał się łaskawy i w zasadzie straciłem tylko około 30 zł względem ceny pierwotnej a nie jak zakładałem początkowo ponad 100 zł. Polecam ibuygou :)
Dlatego - zastanawiam się co mi się uda z tym zrobić. Napisałem do supportu ibuygou i czekam na odpowiedź. Będzie gwarancja, nowy sprzęt czy da się odzyskać kasę i odesłać do nich zepsuty sprzęt?
Wołam @Ibuygou
#xiaomi #redminote3pro #chinskiecuda
"Nie mają białych wyświetlaczy w związku z tym, czy może być złoty?"
Nie no #!$%@?, chyba kogoś #!$%@?ło zdrowo... Odpisałem, że w żadnym wypadku na to się nie zgadzam ᕦ(òóˇ)ᕤ
Ciekawe jak się zakończy sprawa bo zastanawiam się ile jest warta ich gwarancja.
"Mając biały tył jest srebrny więc złoty front ładnie wygląda. Ale ok. Proszę wysłać do serwisu. Jeśli akurat będzie LCD to się wymieni. Jeśli nie to wyśle do Chin lub można czekać na kolejną dostawę części."
Czyli będą Chiny i będę czekał nie wiadomo ile... Zajebiście. To teraz chyba będę szedł w kierunku zwrotu kasy i tyle.
Jeżeli tak to odpowiedź brzmi mało profesjonalnie. Bardziej w stylu Janusza biznesu z Allegro, który chce wymienić telefon na suszarkę do włosów i talon na balon.
Brat też zamówił Nexusa 5x, i po tygodniu mu wysiadł
Rozmawiałem z serwisem i serwis twierdzi, że bez problemu dostanę zwrot kasy (187 USD za telefon + koszt wysyłki do MiCenter we Wrocławiu), trwa to od 5 do 30 dni. Także tego... zobaczymy ( ͡º ͜ʖ͡º)