Aktywne Wpisy
czteryrowery +318
WielkiNos +256
- dzień dobry tu komenda stołeczna proszę przelać blikiem 120 tysięcy.
- dobrze, już.
5 minut później...
#oszukujo #truestory #logikarozowychpaskow #zlodzieje #patologiazmiasta
- dobrze, już.
5 minut później...
#oszukujo #truestory #logikarozowychpaskow #zlodzieje #patologiazmiasta
#wroclaw
@Romantyczny_widelec: chodzi chyba o to ze w automatach masz do wyboru czasowe, albo od pierwszego kopa 30 min - podkrec jasnosc wypowiedzi wodzu.
W Lublinie jest to sensowniej zrobione: 30 minutowy uprawnienia do jeżdżenia z przesiadkami przez 30 minut lub do końca trasy bez względu na czas w autobusie w którym został skasowany.
@Romantyczny_widelec: chodziło o jednorazowe?
sens jest taki, że można #!$%@?ć ludzi, powinni zrobić z tego jeden bilet jednorazowy lub na 30 minut :|
@PurpleHaze chodziło mi o 30 minutowe i jednorazowe. Wiem czym się różnią, ale po co dwa skoro kosztują tyle samo.
@Madlen_ chodziło mi właśnie o to co napisała @Madlen_ tylko wyrazić się nie umiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Im_from_alaska: w wielu miastach tak jest że albo 30 min albo do końca kursu
@MichalQ20: ale to nic trudnego! Wystarczy jedna uchwała, że od tej chwili 30 minutowe działają tak jak jednorazowe, a jednorazowe wycofywać powoli
nie wiem, czego tu nie rozumiesz. Jakiś bait, czy co?
30-minutowy kupujesz, gdy wiesz, że będziesz jechał przez 30 minut różnymi liniami (będziesz się przesiadał).
Jednorazowy kupujesz, gdy wiesz, że nie będziesz się przesiadał, ale będziesz jechał dłużej niż 30 minut (np. 10-tką z Leśnicy na Biskupin ponad godzinę).
Dlaczego miałyby kosztować różną stawkę? Dlaczego mieliby któreś z nich likwidować?
Przecież ja to rozumiem jak działa. Ale pomyśl czy nie byłoby wygodniej gdyby na obie te usługi był taki sam bilet?