Wpis z mikrobloga

widzę że @SOLGAZ reklamuje się na wp.pl Zawsze mnie intrygowało jakie jest ROI z tego rodzaju kampanii.
Czy współpraca tak dużej firmy odbywa się na innych, dogodniejszych (uczciwszych) zasadach dla obu stron, niż płacenie za same wyświetlenia nie gwarantujące wysokiej konwersji?
Może jakieś o reklamowaniu się w sieci bez ujawniania najważniejszych szczegółów?
Pobierz
źródło: comment_X7MXXQ8jb2XoB2bnhsTJuFJHQ7sOvbkk.jpg
  • 14
@kopalina: jeśli chodzi o reklamy to kupowanie na odsłony czegoś na stronie głównej mija się z celem - tutaj tylko flat fee albo cpc. Takie WP.pl generuje miliony odsłon dziennie, więc byłoby to bez sensu.

Warunki zależą od celu jaki masz. My wybraliśmy jeden z formatów na SG żeby pokazać się ludziom przez dłuższy czas w miejscu gdzie zaglądają po codzienne informacje - jeżeli oswoją się z naszą reklamą to łatwiej
@SOLGAZ:
Stosujecie reklamy efektywnościowe na niektórych portalach? Pytaliście wp o warunki tego rodzaju współpracy? Wisiała u nich oferta CPS/CPO i kazali się kontaktować z regionalnym przedstawicielem handlowym w przypadku szerszych informacji.
Dość często widywałem u nich reklamę denley.pl z mojego rodzinnego, wojewódzkiego miasta. Geolokalizacja nie była stosowana bo przeglądałem interent poza krajem. Wisieli dość długo i wątpię by posiadali tak wielki budżet na promocję sklepu. Wydedukowałem że współpracują na zasadach CPS,
@kopalina: CPS jest bez sensu, bo zazwyczaj to jest tanie CPC + % sprzedaży, czyli płacisz podwójnie. Poza tym jeśli odpowiednio zagłębisz się w Google Analytics to sam wyciągniesz lepsze efekty nie dzieląc się marżą. Niektórym moze sie jeszcze oplacac CPA gdzie A to pozyskanie jakiegoś leadu sprzedażowego.

@SOLGAZ: Pewnie sukces CPS zależy od specyfiki... wszystkiego. Musi być odpowiedni produkt, odpowiedni partner, odpowiedni target, chyba że produkt mocno masowy to inna historia. Patrzę z perspektywy mailowego marketingu, nigdy nie miałem do czynienia z promocją fizycznych produktów, stąd moje pytania.
Dzięki za odpowiedzi!