Aktywne Wpisy
Felixu +64
#przegryw #przemyslenia #pieniadze #pracbaza #rozowepaski #niebieskiepaski #korposwiat
Ja nie wiem, czy to trolling, ale jak czytam tu na wykopie, że co niektórzy twierdzą, że pensja 10 000 netto to nie jest dużo, żeby sobie na luzie żyć to ja się zastanawiam czy ja żyję w jakiejś innej rzeczywistości, czy o co chodzi.
Jak tylko przeglądam ogłoszenia o pracę
Ja nie wiem, czy to trolling, ale jak czytam tu na wykopie, że co niektórzy twierdzą, że pensja 10 000 netto to nie jest dużo, żeby sobie na luzie żyć to ja się zastanawiam czy ja żyję w jakiejś innej rzeczywistości, czy o co chodzi.
Jak tylko przeglądam ogłoszenia o pracę
Salido +1193
Minął 17. (z 73) dzień wakacji.
NIKT NIE ZGINĄŁ!!!
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 0 wypadków śmiertelnych w których zginęło 0 osób.
100
NIKT NIE ZGINĄŁ!!!
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 0 wypadków śmiertelnych w których zginęło 0 osób.
100
Co za śmieszek xD
#poznan #kaponiera Spotted: MPK Poznan
Miasto jest dla ludzi, przede wszystkim przejscia naziemne, a nie podziemne, jak za komuny.
@jestem_na_dworzu: stężenie spalin i zagrożenie pożarowe over 9000 xD
@Czarny_Mason: Co takiego?
Jechałeś kiedyś przez tunel? Kiedykolwiek?
Akurat "tunel" "wielkości" Kaponiery nie stwarzałby takich problemów.
To jest niestety jeden z niechlubnych przykładów projektowania przestrzeni miejskich pod ruch samochodowy. Czyli tworzymy istotną barierę dla pieszych (w tym przecież i niepełnosprawnych), żeby ktoś wyżej w samochodzie nie stał na światłach. Sama przestrzeń tych przejść to jest istne combo rozwiązań z dziedziny jak nie powinno projektować się przestrzeni publicznych (autentycznie samo nagromadzenie
Przejścia podziemne to:
- nieporównywalnie większy koszt budowy niż zwykłego przejścia nawet z sygnalizacją świetlną
- nieporównywalnie większe koszty utrzymania - odpompowywanie wody, oświetlenie, odladzanie schodów, naprawa wind, monitoring, zmazywanie graffiti
- bariera dla pieszych, szczególnie starszych, niepełnosprawnych fizycznie - jak padną windy to już w ogóle - chesz po prostu przejść na drugą stronę jezdni to musisz się wspinać po schodach i tracić energię a w tym samym czasie tuż obok kierowcy sobie wygodnie siedzą w samochodach - już nie mówię o sytuacji gdy ktoś się przesiada i ma mało czasu to bieganie po tych schodach i szukanie drogi w tunelach potrafi się zamienić w horror
- przyzwyczajanie kierowców do braku pieszych, powoduje, że kierowcy przestają zwracać uwagę na tych drugich a jazda zamienia się w pędzenie od świateł
Aspekt ekonomiczny - tu dla mnie było raczej oczywiste, że drogą dedukcji dojdziesz do faktu, że kopanie i wykańczanie tunelu pod ulicą jest droższe od wymalowania pasów.
Dodam