Aktywne Wpisy
![talarzon](https://wykop.pl/cdn/c3397992/talarzon_RSsc41SGcZ,q60.jpg)
talarzon +259
Nazywam się talarzon. Podczas tamtej edycji byłem administratorem Prime januszex mma, szybko zacząłem żałować angażu. Brak znajomości internetu przez zarząd federacji i kompletna bieda finansowa robią swoje. Zgadza się, nic się nie da w tej federacji zrobić.
Poniżej pomysły, które były niemożliwe do zrealizowania:
Walki i turnieje:
-
Poniżej pomysły, które były niemożliwe do zrealizowania:
Walki i turnieje:
-
![talarzon - Nazywam się talarzon. Podczas tamtej edycji byłem administratorem Prime ja...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e574c092b916d3d6acd2a908a0bff7ea9ce519c6b548afc57fe2e8a033563a12,w150.jpg)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz#primemma NOWY LINK DO PRIME MAM LIMIT WIADOMOŚĆI W KOMENTARZU MOGE WYSŁAC LINKA
#gry #heroes3 #homm3 #heroes5 #mightandmagic #mikroreklama
Jednak mega szybkie. A jakby na to nie patrzeć to podstawa w walce w h3. Choć pełna zgoda, słabe to aż się płakać
Morale mimo wszystko to loteria, nawet mając je na maxa i tak nie ma sie pewności że ruch się powtórzy. Ta samo minusem jest brak blessa.
Mimo wszystko, też nie do końca rozumiem OP nekro, ale na logikę i ilość przegranych godzin nekro i przeciwko niej, można takie wnioski wyciągnąć. Po prostu jest cholernie upierdliwa i zadaje dobre obrażenia.
Co do Cytadeli.
No ktoś tu mi fajny zamek obraża( ͡° ͜ʖ ͡°) Krasnoludy to bardzo silny 2 lvl ze sporą rezystancją na magię. Nie jest łatwo je ubić nawet wyższym levelom. Łucznicy
Cytadela jest... słaba (podkreślam raz jeszcze nie
Przykład - Minotaur. Zawsze ma dodatnie morale, a nawet walcząc przeciwko neutralnemu oddziałowi 7 Minotaurów, loterią jest czy powtórzą ruch.
Wiadomo, brak drugiego ruchu to słaba sprawa, nawet minimalnej szansy, ale mimo wszystko brak negatywnych morale ma też plus (zawsze wykonasz atak). A różne rzeczy mogą stać się na mapie, odwiedzisz grób nieznanego żołnierza, a
Duch opresji to prawda ale pisałem już wyżej "(poza sytuacją gdy ma się przedmiot zerujący morale oczywiście)"
Co do sytuacji losowych to oczywiście jak masz pecha to przeciwnik wyjdzie z wrót po tym jak Ty wyjdziesz akurat z grobu nieznanego żołnierza no ale nie rozmawiamy chyba o skrajnych przypadkach tylko o tym jak jest zazwyczaj ( ͡° ͜ʖ
Mimo wszystko, jak gram nie nekropolią, rzadko kiedy biorę dowodzenie. Jak już, to wspieram się artefaktami, ale i tak finalnie mam tylko +1 co dużo nie zmienia. Lepiej uderzać siłą, aniżeli liczyć na szczęście :)
Ale zwróc uwagę na jeszcze jedną rzecz, poważne bitwy wygrywa przede wszystkim silniejsza armia (zdolności i czary pełnią rolę drugorzędną zwłaszcza z upływem czasu). A żeby mieć jak najsilniejszą/liczniejszą armię to musisz tłuc
@Akwer: pfu! Przygnębienie! Mój błąd :) A jest z magii ziemii, co jest wręcz obowiązkową umiejętnością, więc to nie problem mieć ekspercką ;)
Wiesz, że czy masz +6 czy +3 to morale tak samo działa? :)
http://heroes.thelazy.net/wiki/Morale O! Tabelka fajna. +3 morale mamy 1/8 szansy na podwójny ruch. -3 morale, mamy 1/4 szansy na stratę ruchu. Przy -1 mamy taką samą szansę na
Bez znaczenia jest gdzie się kończy górna granica prawdopodobieństwa morale chodzi o to żeby mieć najwyższe (po to przedmioty żeby rekompensować kary). 1/8 szansy to uważasz mało? Zwłaszcza że na 1 jednostkę a
@Akwer: Nie, kiedy rzucimy przygnębienie :P
Nie mówię, że 1/8 to mało. Mówię, że brak możliwości posiadania morale ujemnych to w pewnym sensie plus. A łatwiej grać na morale zerowe, aniżeli na dodatnie, bo dowodzenie to mimo wszystko strata slotu. Jak bohater nie ma jej na starcie, to praktycznie nigdy jej nie dobieram.
Jeśli rzucasz przygnębienie to opisujesz już konkretną specyficzną sytuację. Ja mówię cały czas o tym co się bardziej średnio opłaca. Prawdą jest to co napisałeś że brak morale to w pewnym sensie plus. Ale tu jest właśnie sedno "w pewnym sensie" - jeśli grasz już mapę kilka miesięcy to nie spotykasz się z ujemnym morale niemal w ogóle!
Morale to morale, ma plusy i minusy. Na poczatku maja znaczenie, pozniej juz nie tak bardzo. Tak samo mozna powiedziec, ze na malej mapie nekromacja nie jest przydatna, a
Co tzn siła nekro? Szkielety? W zaawansowanej grze główną robotę robi silna (w pierwszej kolejności) , jak najszybsza armia. Jeśli w zaawansowanej grze dostajesz morale to dostajesz możliwość zadania kolejnego ciosu. Czar rzucasz raz na ture w której rusza się 7 jednostek. Jeśli morale dostaje mocna jednostka to robi to bardzo dużą przewagę.
Kampanie wszystkie są proste. Kampanie nekro są prostsze dlatego że tam jest prosta strategia bo nastawiasz się tylko i wyłącznie na silne strony nekro. W przypadku kampanii innymi zamkami alternatyw jest zawsze kilka stąd
Sila nekro - wampiry + czarni rycerze, a lisze i szkielety jako dodatek. Ich przyrost i sila sa dobre, a wampiry same z siebie nie powoduje strat, czyli po prostu generuje sie ich duze ilosci, bo cizko ubic, same sie wskrzeszaja i do tego blokuja kontratak.
Pisalem wczesniej, ze nie jest to priorytet, jak wypadnie dowodzenie i inna umiejetnosc imo lepsza (magia, atak, platnerz) to ja wybiore niz dowodzenie, chyba ze jest jako bazowa umiejetnosc to nie narzekam ;)
Nie to, ze nie doceniam, ale wole stawiac na umiejetnosci dajace atak, mobilnosc i magie, niz na loterie :)
Bo tak, wole inne umiejetnosci, niz dowodzenie :) dla mnie jest porownywalne z balistyka - przydaje sie, ale nie jest to glowny wybor dla mnie ;)
Czary - spowolnienie/przyspieszenie itd. Wymaga tez eksperta, aby poszlo na wszystkich. Sam mowisz o zaawansowanej grze :)
Ofiare warto stosowac przy slabszych statach bohatera a duzej armii, wtedy lepiej miec np
Ja rozumiem że wolisz inne i ja również. Ale ja nigdzie nie napisałem że dowodzenie to konieczna zdolność tylko broniłem jej przed tym co o niej pisałeś - że to marnotrawstwo. Ja