Wpis z mikrobloga

@Arek_: @Zari: Mi na RX 470 w trybie DX 12 co chwilę klatki spadają. Na DX 11 jest dużo lepiej, ale i tak się zdarza, dopiero jak włączę v sync to mam w miarę stałe 60 fps na ultra, bo jak wyłączę to mam niby 76 fps, ale minimalny fps to 0 xDD
@FLAC: @ZetarXenil: Na premierę BFa 1 się okaże jak będzie DX 12 działał. Na DX 11 jeszcze narzut dochodzi, więc pewnie przez to mam też te spadki. Mimo wszystko i tak gram na limicie 60 fps, więc problemu wielkiego nie ma, raz na kilka minut coś spadnie właściwie. Zresztą w tej cenie lepszej karty nie ma, co miałem brać, GTX 1060 3 GB? xD W tym BFie bierze mi 3400
@FLAC: GTX 960 to powinien być w jednej wersji 3 GB. 2 to za mało, a 4 za dużo xD Zresztą chyba jest tak z każdą kartą, po co takiemu RX 480 8 GB na przykład, mogliby wersję 5,5 GB zrobić. Choć nie wiem jak wtedy kwestia szyny by wyglądała, ale chyba to by było możliwe xd
@Gother: ja ją mam i chyba lepiej wiem ile powinna mieć GB ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1060 w wersji 3GB to porażka, skoro nawet 960 z 4GB ledwo styka, współczuję cebulakom co kupili wersję 2GB

obecnie 4GB to minimum do FHD i mniej, jak więcej to 8GB jest rozsądne - a od przybytku głowa nie boli jak to się mówi
@FLAC: No dobra, odpaliłem GTA V na Ultra, podjechałem do centrum miasta i zużycie VRAM-u 3400 mb XDD Nawet nie miałem MSAA włączonego xD

Choć w takim ROTR jak obniżę tekstury z najwyższych na te o 1 stopień niższe to nie ma praktycznie żadnej różnicy. 4 GB bez problemu wystarcza do 1080p, bo różnica między najlepszymi a nieco słabszymi teksturami nie jest zbytnio widoczna na 1080p.

http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-005-very-high-vs-high.html
@Gother: no i właśnie o takich kwiatkach mówię, wiadomo że 960 to żadna mocarna karta, ale nawet na takim poziomie wydajnościowym czasami BARDZO przydaje się więcej pamięci, i u AMD i u nV