Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +125
Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
LebronAntetokounmpo +569
Najbardziej nieistniejący problem Polski XXI wieku: galerianki. Nikt nie widział, nikt nie słyszał a film i setki artykułów, tysiące gniewnych komentarzy o tym powstało.
#polska #prostytucja
#polska #prostytucja
1. Jak najlepiej uczyć się samemu zakładając, że poza majzą i skrajnie #!$%@? tematami z polaka ustnego nie boje się niczego? Repetytoria/strony internetowe czy lepiej do jakiegoś liceum wieczorowego? (jestem po technikum).
2. Jak najlepiej uczyć się matmy będąc amebą? Konieczne korki czy mogę samemu coś wywalczyć będąc tumokiem? Zakładam wolne weekendy bo w tygodniu praca
2,5. Czy szkoła policealna to dobra alternatywa by jednak czegoś się przez rok uczyć i nie stać w miejscu? Myślałem o technikum informatycznym zaocznym - ale czekam też na inne propozycje ze względu na to, że w moim mieście troche lipa z kierunkami (wiecie skąd jestem więc wołam pewne nadwiślańskie miasto z tramwajami na rynku o porady w tym zakresie ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
3. Czy wybranie rozszerzenia z WoS oprócz angola roz. to dobry pomysł? Tak, wiem - wykop ścisłowy a po wosie to można co najwyżej na gównostudia. Z tym, że ze mnie żaden ścisły umysł. Jaki ogólnie dobry kierunek studiów dla kogoś, kto się na ścisłe nie nadaje. Chciałem infe, ale może być ciężko - mimo to bedę robił co mógł - pytam jako opcja B
4. Jestem otwarty na jakiekolwiek protipy i porady.
5.