Wpis z mikrobloga

Jako, że wakacje kończą się tuż, tuż, połowie września wracam do Polski a do naprawienia mam błąd z przeszłości czyt. zaliczenie #matura mam pytania praktyczne:

1. Jak najlepiej uczyć się samemu zakładając, że poza majzą i skrajnie #!$%@? tematami z polaka ustnego nie boje się niczego? Repetytoria/strony internetowe czy lepiej do jakiegoś liceum wieczorowego? (jestem po technikum).

2. Jak najlepiej uczyć się matmy będąc amebą? Konieczne korki czy mogę samemu coś wywalczyć będąc tumokiem? Zakładam wolne weekendy bo w tygodniu praca

2,5. Czy szkoła policealna to dobra alternatywa by jednak czegoś się przez rok uczyć i nie stać w miejscu? Myślałem o technikum informatycznym zaocznym - ale czekam też na inne propozycje ze względu na to, że w moim mieście troche lipa z kierunkami (wiecie skąd jestem więc wołam pewne nadwiślańskie miasto z tramwajami na rynku o porady w tym zakresie ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

3. Czy wybranie rozszerzenia z WoS oprócz angola roz. to dobry pomysł? Tak, wiem - wykop ścisłowy a po wosie to można co najwyżej na gównostudia. Z tym, że ze mnie żaden ścisły umysł. Jaki ogólnie dobry kierunek studiów dla kogoś, kto się na ścisłe nie nadaje. Chciałem infe, ale może być ciężko - mimo to bedę robił co mógł - pytam jako opcja B

4. Jestem otwarty na jakiekolwiek protipy i porady.

5.

tl;dr w tym roku nie zdawałem matury, zdaje za rok, niczego prócz matmy się nie boje, jak żyć? czy polic to dobry wybór?

#nauka #matematyka #licbaza #techbaza
  • 16
  • Odpowiedz
@selzbun imo wos na rozszerzeniu to dużo nauki a i tak wiąże się z gównostudiami. Jak już bardzo chcesz zdawać kolejne rozszerzenie to bierz polski, ja nic nie robiłem, nie wspominając o czytaniu lektur a z rozszerzenia miałem 70% xD
  • Odpowiedz
@selzbun jak już robisz zadania z matematyki to koniecznie używaj tablic matematycznych. Można z nich korzystać też na maturze, jak je ogarniesz to spokojnie zdasz.