Wpis z mikrobloga

Mirki, mój różowy od dwóch tygodni ma tą informację:

Our servers are humbled by your incredible response. We are wroking to resolve the issue. Please try again soon!


Konto w 100% legitne, bez botowania, bez skanowania map, ip nie jest zbanowane. Usuwałem cache, reinstalowałem apkę, próbowałem na wifi i na hotspocie ze swojego telefonu. Nie dostała żadnego maila z informacją o banie. WTF #!$%@?. #!$%@? niantic.
#pokemongo
  • 10
@kazzr wczoraj po tym jak wyczyściłem dane i cache bo mi się apka krzaczyła co rusz też miałem taka informacje po pierwszym logowaniu. Wywaliłem apkę i ściągnąłem jeszcze raz ale tym razem odpalałem na internecie z sieci i zaskoczyło..najadłem się strachu co nie miara.
@kazzr: Mireczku mam rozwiązanie. Niech Twój różowy wywali aplikacje, wywali połączenie konta google z telefonem, doda na nowo to samo konto i pobierze apke. U mojego działa ;)