Wpis z mikrobloga

Mireczki, pomóżcie. Mam internet z #play, ta słynna oferta z LTE. Dodam, że użytkuję go już z ponad rok, ale to, co się odpieprza tego lata, to przesada. Tak jak jeszcze zimą spokojnie wyciągałem 6MB/s, na routerze świeciło pięć kresek, tak teraz prędkość mi spada poniżej 2MB/s, nie da się normalnie grać, o ściąganiu czegokolwiek to już nawet nie mówię... Wiem, że w regulaminie jest zapis, że jak przekroczysz 100GB, to Ci zwalnia internet, ale zwalnia do końca miesiąca, nie umowy. A mi tak słabo chodzi przez cały miesiąc... Da się coś z tym poradzić? Możliwe jest, że mi specjalnie obniżyli prędkość?
  • 9
Moze dorzucili nowy nadajnik i jestes na granicy dwoch i ruter ciagle sie przelacza miedzy jednym a drugim. PrzeloZ karte do komorki i z niej udostepnij sobie internet. Tak sprawdzisz czy wina karty czy rutera.