Nie zorientowałam się, że pękła panewka w Renault i zatarłam silnik wracając z pracy (tydzień wcześniej wymieniane było turbo na nowe). Ojciec mówi, że to przez zbyt duże obroty przy przyspieszaniu... ( ͡°ʖ̯͡°) Mirki, powiedzcie, prawda to? #samochody #nocnazmiana #motoryzacja
@kkwoj: 1.9 też miały z tym problem. Swoją drugą duże obroty przy przyspieszaniu nie są szkodliwe dla silnika. Bardzo szkodliwa dla ruchomych części jest jazda przy zbyt wysokim biegu(niskie obroty) , nie redukowanie na dużych górach. Diesel potrzebuje minimum z 1,7k obrotów.
@kkwoj: Przy wymianie turbosprężarki nie wyczyszczono dokładnie wszystkiego. Dobrze jest wymontować miskę olejową, wyczyścić ją i wymienić olej, bo opiłki metalu z zużytej, starej turbosprężarki zostają w oleju, szczególnie z mosiężnego łożyska ślizgowego. Ci, co to robili, nie przyłożyli się do tego. Jakiś opiłek trafił spowrotem do obiegu i na Twoje nieszczęście na panewkę. Przykro mi.
@kkwoj: Stawiam że turbo miało piki przeładowań, ewentualnie nowe nie było dobrze na siłowniku WG ustawione i od tego dostała strzała panewka. Częsta rzecz w dieslach. Od wysokich obrotów raczej nie, nie w dieslu :)
@gmitek: @Jordan335i: @TSoprano: dzięki wielkie Panowie Mirkowie! ʕ•ᴥ•ʔ zapytam jeszcze: warto wsadzać w niego inny silnik, czy lepiej go już pochować? @TSoprano: ten miał nabite ponad 200K km od 2009r ...
- Niedotrzymanie obietnicy 100 konkretów na pierwsze 100 dni rządów, - brak paliwa za 5,19 zł za litr, - brak o połowę tańszego prądu i gazu, - brak kwoty wolnej 60 tys. zł,
źródło: comment_XRkLPCt6eHvFKkawwUiGIFfBh2PpDOwi.jpg
Pobierz! Ani za małe ;)
Dzięki !
Zużycie materiału po prostu. Padła by prędzej czy później.
Może był jakiś problem ze smarowaniem?
Przede wszystkim musi być olej odpowiednio dobrany i wymieniany nie rzadziej niż co 15 tys km
@TSoprano: ten miał nabite ponad 200K km od 2009r ...
najgorsze, że samochód ojca (╯︵╰,)