Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +10
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
1
Jak wygląda np. prosty generator adresów ip, powiedzmy zeby bylo ich 1000, a wywolanie generatora wygladaloby tak:
for ip in ipgenerator():
print ip
2
Czy możecie mi napisać prosty test jednostkowy powyzszego generatora bez uzycia frameworkow testowych czyli z uzyciem asercji?
Proszę o takie zwięzłe odpowiedzi zawierające sam kod.
Wyzywanie mnie od zielonek albo komentarze niezwiązane z tematem będę usuwał.
Będę natomiast bardzo wdzięczny za wszelką pomoc w zrozumieniu tych dwóch kwestii o które pytam.
Wiem conieco jak podejść do tych kwestii, ale pytam profesjonalistów - proszę o wypowiedź osoby które naprawdę wiedzą co robią i piszą profesjonalnie w pythonie - nie pytam osób z małym stażem i słabą znajomością pythona, proszę również nie przeklejać wstawek ze stackoverflow itp.
Są to pytania jakie miałem na rekrutacji i ciekaw jestem profesjonalnego rozwiązania - schludnego i krótkiego.
Dziękuję.