Wpis z mikrobloga

Korzystałem z pewnego brokera do wysyłki za granicę, oczywiście przesyłka gdzieś się zagubiła w DPD. Na stronie brokera napisane jest "6. Reklamacje dotyczące Usług Kurierskich wymagają zgłoszenia bezpośrednio do Przewoźnika zgodnie z zasadami wskazanymi w odpowiednim Regulaminie Przewoźnika." także wysłałem do DPD, przysłali mi info że ok ale
"W związku ze stwierdzeniem szkody w ww. przesyłce, chcielibyśmy serdecznie Pana przeprosić za zaistniałą sytuację.
Jednocześnie pragniemy poinformować, iż z uwagi na fakt, że poniósł Pan straty koszty transportu zostaną zwrócone płatnikowi dla DPD Polska (brokerXXX), zatem o ewentualny zwrot kosztów transportu prosimy zwrócić się do firmy w której wykupiona została usługa." Czyli Oni wypłacą hajs dla brokera, a potem broker mi ?
#kurier #pytanie
  • 4
@u-cichego: @ziatek: Broker kazał przesłać "decyzję reklamacji" to napisałem że dostałem tylko tego maila to kazał przesłać to samo co przesłałem DPD ... a dpd nic nie odpowiedziało jak chciałem tą "decyzję reklamacji" ( ͡° ʖ̯ ͡°) mam nadzieję że to nie będzie odbijania piłeczki od jednych do drugich...