Wpis z mikrobloga

@Danieleq: ja #!$%@?, gorszego argumentu nie widzialem. Masz 10 lat czy ile?

Poswiece 5 min na odpisanie.

Redukcje/ zmiany biegow na motocyklu sa jednym z czynnikow wplywajacym na bezpieczenstwo jazdy. Chociazby podczas wyprzedzania/ hamowania efektywna zmiana/ redukcja biegow czesto wplywa na to jak zachowuje sie motocykl. Jak chcesz wykonac miedzygaz na skuterze? Albo dobrac predkosc obrotowa silnika dla najefektywniejszego pokonania zakretu? Zeby Ci tej mocy w nim nie zabraklo i nie
@Danieleq: jezdzilem na skuterze pare razy, nigdy wiecej. Jezdziles kiedykolwiek czyms manualnym czy tylko tak #!$%@??

I blad. hejtuje tylko za nazywanie skuterow motocyklami, ktorymi nie sa. niech sobie jezdza.
@BarteckR: Serio... Wystarczy popatrzeć ile pozostało nie modzonych aeroxów i innych wynalazków... W tej cenie spokojnie dałoby się kupic 50ccm z tradycyjną skrzynią no i kasyna tjuningi pozostaje porównywalnie do Tjuningowania Aeroxa...

Dobrze że małe pojemności a zwłaszcza 125 zostały uwolnione bo serio na zachodzie wszyscy kupowali 125 a u nas była mania na tjuningi 50ccm.
@Stitch: ogólnie to gównoburza była właśnie o moją szczęśliwą tezę, że skuter to nie motocykl, więc z twoją argumentacją tutaj sympatyzuję. Wówczas się nawet ta gównoburza przerodziła w coś w miarę merytorycznego, a jak jeszcze przemyślałem parę kwestii z gównoburzy o spalaniu i obrotach, to już w ogóle stałem się nowym człowiekiem :)