Wpis z mikrobloga

@MinistryOfColors: więc to jednak prawda o kosztach utrzymania? :( teraz jezdze mitsubishi coltem i nie wiem co co znaczy ładować kasę w auto... raz w roku inwestuje max 500 zl i robie kolejne 35k na lpg...
  • Odpowiedz
Szukaj czegoś z większym motorem. Ogólnie jeśli to wersja FWD to nie ma się tam co psuć. Te auta są niezniszczalne, uważać na dwumase przy zakupie. Części droższe jak w oplu :) Mam V70XC '98 Gazu przy dobrej nodze bierze 15l. Instalacja 3 generacji. Benzyny jak w Krakowie śmigałem do roboty w mieszanym trybie to 10l. Polecam to auto bardzo :) ubezpieczenie około 500zl. (max zniżki. 26lat. PZU)
  • Odpowiedz
Wyposażenie i komfort podróżowania na poziomie lepszym jak ówczesne auta średniej klasy. Mocne silniki robią z tych aut postrach dresow na światłach. No i 5 garów lepiej brzmi :)
  • Odpowiedz
@Luczexx uuu 211 kuni, staly naped na cztery łapy, szanuje wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edit... Kupujesz zwykłe 2.0, czyli fwd i 125 kuni, muł ale niezniszczalny, mieliśmy takie 850 w domu, po zqkupie 5 lat nic się nie robiło, potem włożyliśmy 3,5k i kolejne 4 lata bez awarii ;)
  • Odpowiedz
Stanowczo mało mocy na tą pake. AWD problematyczne ale warto :d w zimie miodek. V70 w FWD to najlepsze auta w tej cenie. Tanio bo ludzie się boją kosztów i spalania. LPG po 1.50 :3 można lac :)
  • Odpowiedz
Największy plus o jakim nie wspomniałem to blacha z krypyonitu, nic tego ruda szmajura nie łapie. Zdarzają się ogniska na klapie i przy szybach stałych czasem. Ale to przy pełnoletnich zaniedbanych blacharsko egzemplarzach. Podwozia zazwyczaj są idealne.
  • Odpowiedz
@Luczexx: ale co z tego, że dolewasz oleju? W wymianie bardziej chodzi o filtr. Nie zdziwiłbym się, gdyby straty tak dużych ilości (litr na 3 tys. km to BARDZO dużo) wynikały właśnie z twoich rzadkich wymian, bo zapchany filtr to wyższe ciśnienie w układzie, co może prowadzić do rozszczelnień.
  • Odpowiedz
  • 2
@Luczexx w koncu mam troche czasu zeby cos napisac. Przeczytalem wszystkie komentarze i wnioskuje, ze volvo nie jest dla Ciebie. Musisz zrozumiec, ze jak chcesz kupic auto klasy sredniej marki premium i co najwazniejsze prawie 20 letnie to niestety bedzie trzeba prawdopodobnie w nie inwestowac. To nie jest colt, skoda felicja czy inne tego typu, to jest volvo, silniki sa badzo dobre, ja bardziej sklanialbym sie ku 2.4b, nadwozie rowniez ale
  • Odpowiedz