Wpis z mikrobloga

@robertx: Pojadę z magikiem, ale żaden coperfield z niego nie jest i nie kupował niezliczonej ilości takich citroenów, pytam zatem o jakieś złote porady, takie jakie w przytoczonym przeze mnie wątku zostały udzielone. Co do podwozia i nadwozia to wiadomo, że się pokrywa, ale to inny motór.

to co dłużej pochodzi

aha, właśnie pytam na co zwracać uwagę względem tego mienia pochodzenia
@Frank_Parker: z tego co wiem, to ten silnik 1.9 jest niezniszczalny, ale trochę zamulony. Ten przebieg na pewno jest nieprawdziwy, pewnie ma 300-400k km. Coś mi się wydaję, że służył jako wół roboczy. W tamtym wątku masz napisane co sprawdzić, choć to inny silnik (jak belka skrzypi przy naciskaniu albo koła są mocno pochylone od góry, to czeka ją regeneracja (fabrycznie koła są trochę pochylone, ale bez przesady)). Wg mnie Xsara
@CitroenXsara:
miałeś rację że robił chyba jako pociagowy, bo jutro z rana jedzie na giełdę ze śliwkami xD jak twierdzi 2 miesiące temu był sprawdzany i było jedno łożysko wymienione, drugie w porządku, belka cała, zarzekał się że to nie jest zaweiszenie z peugeota, tylko normalne i ma się dobrze, zrobiony rozrząd i paski, jeździ nim cały czas. Chyba się przejadę.