Wpis z mikrobloga

#gamedev #ue4 #blender
Nie wiem czy jest czym się chwalić, no ale... spontanicznie pobrałem sobie Unreal Engine 4 (oglądałem kilka filmików prezentujących oraz poradników w... lutym bodajże?) oraz Blendera. NIGDY nie miałem styczności z modelingiem 3D. No ale jest wolny czas i sobie, ekhm, "dla jaj" postanowiłem pobawić się w ulepienie czegoś. Spodziewam się że jeśli mi się znudzi albo nic nie wyjdzie to pójdzie to do kosza, ale nie będzie to czas stracony.
Zrobiłem wrestlingowy ring (to tylko podstawka, w sumie służyła mi do rozmiarów i będę oczywiście przerabiał ją) oraz tzw. turnbuckle, czyli ten słupek (na razie jeden). Ledwo ogarniam sterowanie w blenderze, a zrobiłem dosyć ładny słupek i trzy pierścienie na przyszłe zamocowania lin. Nie wiem, oceńcie to, jutro pobawię się w to bardziej. :P
rockydoggy - #gamedev #ue4 #blender
Nie wiem czy jest czym się chwalić, no ale... sp...

źródło: comment_xexmKaRuWPbFicx31QuQaiz3omACbmak.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@rockydoggy: dziwny trochę ten ss. Jest taki jaśniejszy prostokąt.

I odnoszę wrażenie że ten walec kanciasty jest. Dałeś shading na smooth w blenderze?

Przy eksportowaniu do fbx pamiętaj że oś Y inaczej jest w blenderze a UE. Domyślne "-Z Forward" musisz zmienić na "Y forward". W Geometrie, smoothing na edge, bo inaczej UE będzie gadał że coś nie gra z smooth. A przed eksportem ctrl +a i "rotation & scale" :)
  • Odpowiedz