Wpis z mikrobloga

Jutro mi się kończy umowa z UPC teraz mam 3 usługi (telewizja +-150kanałow SD; Internet 50mb; i telefon jakiś tam). Dzwonie i pytam, czy mają mi zamiar coś zaoferować, czy potrzebują moich pieniędzy, czy mam szukać sobie innej firmy która mną się zajmie. Na to pan mi zaoferował super ofertę:

za 165zł (internet 120mb, telewizja te same kanały co teraz + 29 w HD, i telefon 4h)


Wszystko super fajnie tylko, że oferta na stronie dla nowego klienta różni się tylko tym, że nowy dostaje 340 minut, więc ponad 5,5h, za taką samą cenę. Trochę pogadałem mu, za parę minut powiedziałem, że ta oferta i tak mnie nie interesuję tylko chciałbym tą ofertę za 135zł która widzę na stronie. Na to dostałem odpowiedź :

Nie mogę panu tego zaproponować


Przez kolejne parę minut drążyłem temat, Pan w słuchawce, chyba nie jest za bardzo doświadczony w nagadywaniu ludzi, bo więcej ja mówiłem niż on (co w rozmowie z konsultantem odnośnie oferty jest dziwne?:P). No ale zaproponował kolejne 2 oferty, które również mnie nie satysfakcjonowały, bo dalej to było powyżej 165zł (a ja chcę pakiet za 135zł!). Stwierdziłem, że rozwiąże umowę z nimi (bo do 21 czerwca można to zrobić bez konsekwencji, ze względu na zmianę regulaminu), a po rozwiązaniu, podpiszę jeszcze raz. Lecz usłyszałem taką odpowiedź:

Tak, może pan rozwiązać umowę, ale wtedy pan dostaje okres 3 miesięcznej karencji na promocję


Męczyłem dalej, dostałem ofertę już z 2ma dekoderami w HD i z nagrywarkami. Lecz dalej kwota była za wysoka. Powiedziałem więc po co mi te multiroomy, jak mnie nie stać płacić takich rachunków, więc nie pooglądam, wie pan różne sytuacje chodzą po ludziach, a mnie po prostu nie stać płacić takiej kwoty, dlatego chce mniejszy abonament. Proszę chwilkę zaczekać, po minucie, i rozmowie z jakimś manago dostałem ofertę:

Internet 30mb, telewizja 150kanałow w hd z dekoderem +multiroom z nagrywarka + telefon 60 minut + pakiet canal+ w HD i to wszystko za


łączną kwotę 170 polskich złotych.

O godzinie 21 Pan ma do mnie oddzwonić (nie mógł przekazać tej sprawy nikomu innemu, żeby jutro do mnie zadzwonili...). No i to by było na tyle. Teraz mam 2 zagwostki

1) Brać ta ofertę za 170zł czy nie

2) Dlaczego oni tak ruchają klientów, że nie mogę wziąć sobie w nowej umowie abonamentu mniejszego, niż ten który mam obecnie? Przecież to nowa umowa i to ja jestem klientem (ich panem) więc niech się do mnie dostosują czy tak dużo wymagam? Przecież ta promocja jest u nich w ofercie...

Może wiecie dlaczego tak jest? i czy to jest w umowie napisane, albo w jakimś regulaminie, bo nie chce mi się szukać? Mieliście jakieś dobre akcje z UPC?

#upc #rozmowatelefoniczna z #konsultantem #niecoolstory #nudzimisietopisze #tldr
  • 7
@szoon: Wiadomo, że po rezygnacji zawsze się dostaje lepsze oferty, ale umowa mi się kończy jutro, a po co mam rezygnować, jak by pomyśleli to powinno się to obyć bez rezygnacji, ja od nich dużo nie wymagam.
@Kwilos: jeżeli wcześniej miałes coś w promocji ( czyli jakieś rabaty na usługi) to przestaje ona obowiązywać na moim przykładzie płaciłem przez 2 lata 91 zł, za kilka dni kończy mi się i musiałbym płacić 109 zł.
Internet 30mb, telewizja 150kanałow w hd z dekoderem +multiroom z nagrywarka + telefon 60 minut + pakiet canal+ w HD i to wszystko za


łączną kwotę 170 polskich złotych.

@Kwilos: według moich obliczeń powinno Cie to wynieść około 130 zł..