Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, mam dylemat. Pracuję od 5 lat w małej firmie IT, gdy zaczynałem było nas około 10, teraz jest prawie 30. Znamy się właściwie jak łyse konie. Dostałem propozycję lepiej płatnej pracy w tym samym mieście, na podobnym stanowisku. I mam olbrzymi dylemat, czy zostać na pewnym stanowisku za rozsądną stawkę, czy zaryzykować i zmienić pracę na lepiej płatną?
W starej firmie najgorsze jest to, że bardzo się zgrałem z teamem - znamy się także poza pracą, jeździmy na wspólne wyjazdy, odwiedzamy się rodzinami nawzajem. Minusem obecnej pracy jest to, że bardzo dużo obiecują, a w praktyce wychodzi jak wychodzi. Od dwóch lat mam obiecane udziały w firmie, regularnie potwierdzane słownie przez szefostwo, ale niestety do dzisiaj się nie doczekałem. Produkt jest dochodowy, ale nie ma "łał" - od dłuższego czasu słyszę, że już nie długo i będzie o wiele lepiej, że szef chce nam więcej płacić, ale nie może pozwolić sobie na szastanie pieniędzmi, które są przeznaczane na inne cele. Nie mam żadnego problemu z ludźmi z pracy, potrzebuję nowego kompa to go dostaję, nie chce mi się wstać do pracy - piszę smsa rano i nikt nie robi mi problemów. Mam ludzi pod sobą, jestem zaufaną osobą w pracy.
I ten dylemat, co dalej zrobić? Byłem na luźnej rozmowie z "nowym szefem", okazało się, że mamy dużo wspólnych znajomych, team też bardzo w porządku, warunki finansowe dużo lepsze. Najgorsze jest to, że chyba za bardzo się związałem z obecnymi ludźmi - traktuję ich nie jako współpracowników, tylko jak super ekipę, z którą się ciężko teraz rozstać.
Mirki, dajcie jakąś radę, jak rozegrać taką sytuację...

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 8