Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki z #gamedev.
Może część z was kojarzy niezależny projekt gry 8suns, w którym biorę udział jako grafik 3D
Udało nam się zmontować kolejny film
Trailer

8SUNS i cała koncepcja narodziły się w trakcie eventu IGK 2014 gdzie nasz zespół otrzymał pierwszą nagrodę za stworzenie gry od podstaw w siedem godzin. Od tamtej pory zmieniło się wiele nie tylko w samej idei gry ale także w naszym sposobie pracy.
Pracujemy w oparciu o Autorski silnik Barok Engine. Jest to najbardziej zaawansowany Polski silnik i edytor 3D o największej ilości funkcji, dający możliwość generowania nie tylko fantastycznie wyglądających scen, ale także wprowadzający proces tworzenia naszej gry na wyższy poziom, dzięki takim mechanizmom jak obsługa zaawansowanej sztucznej inteligencji, wysokiej jakości tekstur czy obsługa fizyki oparta o najnowsze algorytmy nVidia physX.

Obecnie nad teamem pracuje 8 osób w pełnym wymiarze i kilka osób pomaga nam doraźnie. Cały czas poszukujemy nowych członków, którzy chcieliby się zaangażować w tworzenie naszej gry, aż do znalezienia wydawcy. Obecnie zespół chcielibyśmy powiększyć o game i level designera, animatora 3D i programistę. Chętnie nawiążemy kontakt też z tymi ludźmi, którzy dopiero zaczynają przygodę z Gamedevem - prowadzimy specjalny junior team, gdzie uczymy ludzi know-how w zamian za drobne wsparcie projektu, oraz dla wszystkich, którzy chcą z nami działać, ale nie mogą zaangażować się w pełnym wymiarze.
Będę prowadził tag z informacjami na temat naszych postępów, pomysłami na dalszy rozwój gry.
#8suns #gry #programowanie #grafika3d #conceptart #animacja #gamedesign
  • 26
  • Odpowiedz
@M4ks: Wielu znas siedzi w branży dość głęboko, więc po znajomych. Ale wieści publiczne ruszają dopiero dziś wraz z nowym filmem :) Uznaliśmy, że jak chcemy współpracować z fajnymi ludźmi, to sami musimy pokazać coś fajnego.
  • Odpowiedz
Jest to najbardziej zaawansowany Polski silnik i edytor 3D o największej ilości funkcji


@KrisM89: wybacz że jestem ignorantem ale to redengine nie jest polski ? :X
  • Odpowiedz
@KrisM89: no to napisz mi na priv, kek, chyba że chodzi wam o to że nie stosujecie żadnych innych technologii innych twórców do czegokolwiek i wszystko jest od 0 przez was zrobione no to okej
  • Odpowiedz
@Jurigag: :P juz gdzies kiedys tu pisalem ze imo firmę tworzą ludzie, to akurat było w kontekście ,,polskiego produktu", w sensie imo jeśli mówimy o polskim produkcie, który produkują chińczycy zatrudnieni w "polskim" podmiocie, to chyba coś słabo nie? ;)
  • Odpowiedz
@KrisM89: Barok Engine
Kojarzę tę nazwę.
To chyba ten silnik, na którym miało powstać jakieś mmo, ale team się pokłócił, odszedł z niego programista silnika, a reszta ekipy zaczęła robić Glorię Victis.
  • Odpowiedz
@Emerkaes: W oparciu o fundamenty tego co dziś jest Silnikiem i Edytorem Barok Engiene powstawała gra Ether Fields. W wyniku nieporozumień wewnątrz, zespół się podzielił. Mimo tego autor silnika nie zaprzestał jego rozwoju i dziś stanowi on w pełni funkcjonalną niezależną platformę. Dzięki elastyczności silnika i wielu możliwościom jakie daje nam posiadanie własnego narzędzia o tak rozbudowanej specyfice jesteśmy w stanie dostarczyć naprawdę ciekawą, nietypową i wyglądającą świetnie grę #8suns .
  • Odpowiedz
@KrisM89: o kurna użyłem erozji wodnej i #!$%@?ło cały silnik :D :D :D a może to karta graficzna nie domogła? niby 1 GB starczyć powinno. W użyciu tylko 200 mb. A biedny mirek chciał sprawdzić co to za opcja ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@twinzpl: Bywa, że coś jest w przebudowie :) Zgłosiłem ten problem.
Ale może i być coś z grafą. Barok lubi się głównie z Nvidią, z ATI jest różnie.
  • Odpowiedz