Wpis z mikrobloga

W skrócie dzięki wszystkim za wyścig, dużo do poprawy jeżeli chodzi o równą jazdę u mnie na takim dystansie. Sporo głupich przelotów ale za to prawie bez kolizji pomimo kilku ciepłych momentów...

uderzenie od @iAdamM na pierwszym nawrocie w granicach 18 okrążenia ale nie chce mi się szukać replaya, zakładam że była to wina zamieszania z dublowaniem 2ch zawodników naraz którzy nie ułatwili nam zbytnio przejazdu.

I tu z mojej strony kwestia pod dyskusję... Przy takiej ilości ludzi, pełnym gridzie i krótkim torze pomyślmy o większym limicie minimalnej ilości okrążeń i jakimś limicie czasowym ale "bliskim" czołowym czasom. Z całym szacunkiem ale jeżeli ktoś kręci hotlapy na poziomie 1,28 a więc 4 sec wolniej niż czołówka to nie powinien moim zdaniem być dopuszczony do wyścigu, niech wpada na treningi, poćwiczy jazdę w grupie, podpyta o setupy itp.
Ale jadąc na słabej pozycji, dublowałem te same nicki niemal co 5 minut bo chłopaki latali po całym torze, zbierali kary
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Na minus @mr_trabalski za start, kolega nieuaktualniony to nastepnym razem powinien dyskwalifikacje dostac za caloksztalt.

Jedno zdarzenie z @iAdamM , podczas dublowania mnie najechal mi na tyl bo chyba za szybko chcial wrocic na linie (w moim odczuciu)
Pretensji nie mam bo nie scigam sie o jakies wysokie pozycje, jesli masz jakies obiekcje to powiedz a przejrze powtorke.
Ogolnie pierwszy chyba kontakt z kims przy dublowaniu mnie
  • Odpowiedz
@rentonB: miałem nadzieję, że zwolnisz też troszkę żeby mnie przepuścić na linię wyścigową przed zakrętem, stało się inaczej, olać i tak nic nie straciłem chyba szczególnego
  • Odpowiedz
@VR46: @RealAKP: ja za gp usa, gdzie wladowalem w Manixa mocno, bo dowalil po heblach w bardzo szybkim zakrecie dostalem regulaminowa kare. Tutaj hamowanie mozna bylo przewidziec i bylo w normalnym miejscu, bo to w koncu ciasny nawrot i calkiem powolny. Sprawiedliwie nalezy sie adekwatna do przewinienia kara.
iAdamM: strasznie tam sie wkurzylem po tym kontakcie, myslalem, ze mi zostawiasz miejsce i idziesz szeroko, a tymczasem taka linie
  • Odpowiedz
@Niezrozumiany: Nie wiem czy to Ty czy @Nieuaktualniony ale wydaje mi się, że przez taki drastyczny spadek FPSów wyglądało to jak byś jechał #!$%@?. Przy wyprzedzaniu wstrzymywałem oddech -_-' tak btw robiłem test i po 2 piwach wesoło się jedzie na singlu xD można by się kiedyś spotkać na upalaniu xD na parkingu prawka nie zabiorą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@iAdamM: no sorry, ale jeżeli Twoim zdaniem byłeś całym samochodem przede mną i mogłeś zajechać mi drogę, to... nie mam pytań. Jechałem wzdłuż lewej krawędzi toru starając się utrzymać jak najbardziej płynny tor jazdy, tak jak wy na kierownicach, a tutaj nagle zajeżdża mi drogę pomarańczowe auto. Oczekujesz, że będę uciekał na trawę?
Specjalnie dla Ciebie powtórka z trzech perspektyw.
Mak0wi3c - @iAdamM: no sorry, ale jeżeli Twoim zdaniem byłeś całym samochodem przede ...
  • Odpowiedz
@podli: Musiałbyś wskazać konkretną sytuację. Miałem kilka drastycznych spadków, ale bez dramatu. Jeśli to byłem ja i wyglądałem na #!$%@?, to pewnie było to spowodowane nieopanowaniem auta lub w dużej mierze chęcią nieprzeszkadzania innym i mogło to tak wyglądać. Przepuszczałem na prostej i starałem się nie jechać po linii toru jazdy. Generalnie jechałem ciemnym bolidem z białymi i czerwonymi wstawkami.

Ja miałem generalnie dwa incydenty. Jeden poważny z @rentonB
  • Odpowiedz
@Nieuaktualniony: A pamiętasz może jakie to było okrążenie? Bo jedyne co pamiętam to T1 gdy Cię dublowałem i myślałem, że mi trochę zjedziesz, ale fakt, powinienem bardziej ostrożnie to zrobić. Na przyszłość uważaj trochę na niebieskie flagi, bo z tego co wiem kilka osób na Ciebie narzekało i wejdź na TeamSpeaka podczas wyścigu, nawet bez mikrofonu. To zdecydowanie ułatwia komunikacje :)
  • Odpowiedz
@MattAwe: Nie wiem jakie okrążenie, nic poważnego, po prostu jedna z dwóch sytuacji, więc wspomniałem.
Staram się generalnie odpuszczać na prostej bardzo często. Na samych zakrętach ciężko było zostawiać tu miejsce. Niebieskie flagi oczywiście, ale nie położę się w środku zakrętu, prawda?

TS został podany w jakichś plikach i linkach od Sznikersa, czy każdy go ma, ale nie jest nigdzie podany, bo nikt nigdy nic nie mówił?

@rentonB:
  • Odpowiedz
@Nieuaktualniony: Car 2, 42:50 - wpadasz na trawę, ale ładnie, opanowanie wracasz na tor. 43:05 - znowu wjeżdżasz na trawę, ale widzę jak walczysz. A każdy wie, że dallar'ka na trawie jest mocno nieprzewidywalna. Podejrzewam, że chciałeś przepuścić. Moim zdaniem lepiej jechać swoją jedną linią i w trakcie dublowania odpuścić gaz na parę sekund, tak jak to większość bardzo kulturalnie robiła. Pierwszy dziewiczy start zawsze jest trudny.
  • Odpowiedz
@podli: Będę w domu to sam chętnie przejrzę wyścig.

Zdecydowanie masz racje - tak robiłem na prostej. Często widząc auto, na prostej odpuszczałem lub przyhamowałem. Zakręty oprócz dwóch ostatnich zakrętów bardzo niesprzyjające przepuszczaniu.
Tak jak mówisz, pierwszy start trudny. Nie jechałem w takiej stawce bardzo długo nie wliczając AI.

Od siebie dodam, że wyścig bardzo dla mnie ciężki. Hotlap na treningach w okolicy 1:28 nie jest żadnym wynikiem, a w wyścigu nie mogłem zejść poniżej 1:30.... Jeżdżę jeszcze na domyślnych ustawieniach bolidu. Ogólnie totalnie bez koncentracji, nie mogłem znaleźć swojego tempa i miejsca na torze, przez co jechało mi się źle, ale uparłem się, że dojadę
  • Odpowiedz
@Nieuaktualniony: jesli potrzebujesz pomocy - dodaj wpis w tagu, napisz co chcesz wiedziec, co potrzebujesz, moze uda sie nam jakos pomoc. Potrzebujesz setupu mow, albo wejdz na trening, ktos Ci przesle ptrackerem jakis wlasny, nawet jesli nie perfekcyjny, to moze okaze sie wygodny.
Jazda dallara jest przewidywalna poki jedziesz precyzyjnie i schludnie. Jak zaczynasz popelniac bledy to nie wybacza. Jak sie troche objezdzisz, to zobaczysz, ze jest calkiem przyjaznym pojazdem.
  • Odpowiedz