Wpis z mikrobloga

@skethoo: @Mak0wi3c:
W temacie szwankującego PLP już rozmawiałem na którymś treningu. Krótkim, ale zgłaszałem. Nie wiem czy inni też tak mieli kiedyś, ale widzę, że Makowiec owszem. To właśnie z Makowcem też na ten temat rozmawiałem. Krótko, bo w trakcie niemal jazdy, ale problem się powtarza. Na wcześniejszym treningu jak ćwiczone był starty, wszyscy już wystartowali - ja co najmniej sekundę po wszystkich, bo jeszcze nie wiedziałem kiedy i tylko ja dostałem karę, mimo iż wszyscy już jechali jak ja startowałem. Dziwne. Zobaczymy na tym torze.

Pomoc w setupie - wszystko jest ogólnie opisane, jak będę łapał setupy innych to się sam nigdy nie nauczę. Poznam tor, obiorę jakiś tor jazdy, poproszę kogoś konfig i sprawdzę, czy da się coś jeszcze urwać przez konfigurację, czy błędy popełniam ja.

Dallarą jeździ się precyzyjnie - trzyma się drogi niesamowicie, przyspiesza z każdych obrotów, jest stabilna w ogóle, ale... tego właśnie nie lubię. Jest przyjazna, bo pomimo wyłączonego ABSu, hamowanie nie jest niczym trudnym i łatwo idzie to zrobić bez sanek. Nie wybacza błędów, ale mimo wszystko brakuje tej radości z jazdy. Tych kontr, tej brutalności, nie
  • Odpowiedz
@Nieuaktualniony: pierwszy raz spotkałem się z takim błędem PLP, myślę, że to już się nie powtórzy ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Co do bolidu... Dallara jest łatwa do prowadzenia, ale trudna do "zmasterowania". Ucięcie tej brakującej do czołówki sekundy, to wbrew pozorom bardzo dużo, bo starasz się hamować jeszcze później, przyspieszać jeszcze wcześniej... wtedy dopiero auto zaczyna się budzić. Zobaczysz ( ͡ ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@VR46:

Na wcześniejszym treningu jak ćwiczone był starty, wszyscy już wystartowali - ja co najmniej sekundę po wszystkich, bo jeszcze nie wiedziałem kiedy i tylko ja dostałem karę, mimo iż wszyscy już jechali jak ja startowałem.


Tak jak napisał @Nieuaktualniony problemy były jeszcze przed modem, nie moja wina. Poza tym nie jestem pewien, ale mam wrażenie, że na tym torze początek okrążenia był poza linią startową, także tego..( ͡
  • Odpowiedz
@Nieuaktualniony może się nie znam, ale wydaje mi się, że kontrowanie w każdym aucie wyścigowym nie jest pożądane. Wiadomo, często trzeba dać jakąś delikatna korektę, przeciwskret, nawet w dallarze to mi się zdarzało, ale wszystko z umiarem i z wyczuciem. Dla mnie to autko daje wiele emocji, operowanie gazem, hamulcem czy redukcją biegów, tak żeby zyskać na tym każdą setną i być na granicy przyczepności jest właśnie czymś przezajebistym :>
  • Odpowiedz