Aktywne Wpisy
Ynfluencer +31
Fajnie mój kolega podsumował wczoraj kult nieruchomości panujący wśród Polaków, że ceny nieruchomości nie spadną nawet w kompletnym kryzysie, bo kult nieruchów jest silniejszy niż nawet jakieś skrajnie radykalne odłamy Islamu.
I wiecie co? Wy też jesteście wyznawcami, którzy rzuca się natychmiast bronić nieruchów sarkazmem i docinkami. Nie raz tu z wami gadałem i to jest u was czysto emocjonalny kult, ma charakter sekty. Uwydatniacie wszystkie przesłanki za wzrostami (które owszem są,
I wiecie co? Wy też jesteście wyznawcami, którzy rzuca się natychmiast bronić nieruchów sarkazmem i docinkami. Nie raz tu z wami gadałem i to jest u was czysto emocjonalny kult, ma charakter sekty. Uwydatniacie wszystkie przesłanki za wzrostami (które owszem są,
Nieznajomy_U_Bram +140
Takie kiedyś dobre były czekoladki ale już nie ma.
W ogóle Alpen Gold to jeszcze jest w sklepach?
#przegryw
W ogóle Alpen Gold to jeszcze jest w sklepach?
#przegryw
Fiat Cinquecento 1.2 8v
Silnik: 8v zrobiony na 89 km (mam wykres z hamowni, wow), nie bierze oleju, włożony rok temu (sam ma bodajże 3 lata, ale nie jeździł zbyt wiele), za mojej kadencji dwa KJS w tym jeden na zerówce, generalnie wszystko świeże; lekkie koło, dolot węglarski, rozwiercona przepustnica, sportowy wałek, komputer strojony (program "jakiś", ale do auta dorzucam pełny komp strojony pod ten silnik z kompletną wiązką), 4-2-1 punto owinięty taśmą + przelot. Sam samochód zbudowany w połowie roku 2015,
Zawias: przód MTS, tył Krosno, sprężyny niższe sporo (auto raczej w specu na równy asfalt),
Skrzynia: 5 sporting
Klatka: rozbudowana, krzyże w drzwiach, profi spaw Górny Sport, papiery, środek wymalowany,
Buda: stara ale zdrowa, nawet bardzo, z ręką na sercu mogę za nią ręczyć :-) znaleźć tak dobry egzemplarz to jak wierzyć, że Latvala dojedzie wszystkie rajdy do mety w sezonie,
Dodatki: płyta amelinowa gruba duża typu "jedź, nie przejmuj się" (kilka milimetrów, pancerna), rozpórka przód, wyciągnięty lewarek, obniżona kierownica z nabą, wajcha ręcznego przyjemna do ciągnięcia, ręczny sprawny seryjny, dobrze łapie i w miarę szybko (wersja tzw. "na Bouffiera", czyli jedź na okrągło bo inaczej czasu nie zrobisz; w zimę sprawuje się tak jak powinien), fotele Bimarco i Mirco (roczne), pasy 6pkt Sparco, flock deska,
W cenie: drugi silnik na części (dół 1.1 i góra 1.2 bez wałka), sporo części do budy (drzwi, maska, klapa, szyby), wypiaskowane wahacze + belka, koła widoczne na zdjęciach (świeże Extreme przód + Nankang tył + alu), koła na zimke (kilka stalówek + Dębica Frigo + jakieś Pirelki typu "przejadę Tor w Tychach a potem na dojeżdżenie"), parę części wartościowych (np. drugie odelżone koło), 14 pudełek z różnymi gratami i pierdołami.
Ubezpieczenie do marca (do dogadania), przegląd do stycznia...
Na koniec przyjemności dla mechanika, ale niewielkie. Są jakieś mini rzeczy do zrobienia przy nim, w zasadzie chyba 3: zapinki na maske bo mocowanie nie działa (zapinki dorzucam gratis), listwa wtrysków ma jeden gwint do zagwintowania na nowo (trzyma się dociśnięta na trytytce i nie ma z tym problemów od roku, ale dla pedanta warto to nagwintować) + mały problem z elektroniką (najprawdopodobniej stacyjka), ale to tez taka rzecz której nie robiłem do tej pory bo nie było po co. Nie działa prędkościomierz (zerwana linka) i czujnik temperatury silnika (nowy trzeba wstawić).
Kocham ten samochód jak własne dziecko (którego nie mam, więc to jedynak...) i nie chcę go sprzedawać, więc jak się nie trafi kupiec to nie będę płakał. Mimo wszystko jednak boli mnie serce gdy widzę jak auto stoi i nie ma nim kto jeździć.
Poważnych interesantów zapraszam do rozmowy telefonicznej, 887 856 856 (do 22 odbieram). Cena jaka mnie interesuje za wszystko powyżej to 9000 złotych.
W komentarzu foto środka.
Bo 9 tys. to nie jest wielka kwota w sumie. Ale jak chodzi o to drugie to faktycznie szkoda, żeby stał i marniał.