Wpis z mikrobloga

Mirki, ja wiem że mirko to nie olx, ale tag #ccrally był prowadzony, więc może ktoś przejmie moje dziecko? Sprzedaję żeby móc przyinwestować w rozwój Rajdy24 - trzymam się idei, która może kiedyś coś zmieni u nas...

Fiat Cinquecento 1.2 8v

Silnik: 8v zrobiony na 89 km (mam wykres z hamowni, wow), nie bierze oleju, włożony rok temu (sam ma bodajże 3 lata, ale nie jeździł zbyt wiele), za mojej kadencji dwa KJS w tym jeden na zerówce, generalnie wszystko świeże; lekkie koło, dolot węglarski, rozwiercona przepustnica, sportowy wałek, komputer strojony (program "jakiś", ale do auta dorzucam pełny komp strojony pod ten silnik z kompletną wiązką), 4-2-1 punto owinięty taśmą + przelot. Sam samochód zbudowany w połowie roku 2015,

Zawias: przód MTS, tył Krosno, sprężyny niższe sporo (auto raczej w specu na równy asfalt),
Skrzynia: 5 sporting

Klatka: rozbudowana, krzyże w drzwiach, profi spaw Górny Sport, papiery, środek wymalowany,
Buda: stara ale zdrowa, nawet bardzo, z ręką na sercu mogę za nią ręczyć :-) znaleźć tak dobry egzemplarz to jak wierzyć, że Latvala dojedzie wszystkie rajdy do mety w sezonie,

Dodatki: płyta amelinowa gruba duża typu "jedź, nie przejmuj się" (kilka milimetrów, pancerna), rozpórka przód, wyciągnięty lewarek, obniżona kierownica z nabą, wajcha ręcznego przyjemna do ciągnięcia, ręczny sprawny seryjny, dobrze łapie i w miarę szybko (wersja tzw. "na Bouffiera", czyli jedź na okrągło bo inaczej czasu nie zrobisz; w zimę sprawuje się tak jak powinien), fotele Bimarco i Mirco (roczne), pasy 6pkt Sparco, flock deska,

W cenie: drugi silnik na części (dół 1.1 i góra 1.2 bez wałka), sporo części do budy (drzwi, maska, klapa, szyby), wypiaskowane wahacze + belka, koła widoczne na zdjęciach (świeże Extreme przód + Nankang tył + alu), koła na zimke (kilka stalówek + Dębica Frigo + jakieś Pirelki typu "przejadę Tor w Tychach a potem na dojeżdżenie"), parę części wartościowych (np. drugie odelżone koło), 14 pudełek z różnymi gratami i pierdołami.

Ubezpieczenie do marca (do dogadania), przegląd do stycznia...

Na koniec przyjemności dla mechanika, ale niewielkie. Są jakieś mini rzeczy do zrobienia przy nim, w zasadzie chyba 3: zapinki na maske bo mocowanie nie działa (zapinki dorzucam gratis), listwa wtrysków ma jeden gwint do zagwintowania na nowo (trzyma się dociśnięta na trytytce i nie ma z tym problemów od roku, ale dla pedanta warto to nagwintować) + mały problem z elektroniką (najprawdopodobniej stacyjka), ale to tez taka rzecz której nie robiłem do tej pory bo nie było po co. Nie działa prędkościomierz (zerwana linka) i czujnik temperatury silnika (nowy trzeba wstawić).

Kocham ten samochód jak własne dziecko (którego nie mam, więc to jedynak...) i nie chcę go sprzedawać, więc jak się nie trafi kupiec to nie będę płakał. Mimo wszystko jednak boli mnie serce gdy widzę jak auto stoi i nie ma nim kto jeździć.

Poważnych interesantów zapraszam do rozmowy telefonicznej, 887 856 856 (do 22 odbieram). Cena jaka mnie interesuje za wszystko powyżej to 9000 złotych.

W komentarzu foto środka.
Pobierz gabrally - Mirki, ja wiem że mirko to nie olx, ale tag #ccrally był prowadzony, więc ...
źródło: comment_h1Z3PgnZ24AoajIvlc9wSMqCMStFbYYd.jpg
  • 6
@Shodan56: przykro mi jest, ale postanowiłem odłożyć marzenia na emeryturę, a teraz zająć się tworzeniem czegoś dla innych. Też mi to sprawia radość, jednak nie da się robić 2 rzeczy naraz...
@gabrally: Sprzedajesz, bo przyda się 9 tys. czy nie stać Cię na branie udziału w rajdach?
Bo 9 tys. to nie jest wielka kwota w sumie. Ale jak chodzi o to drugie to faktycznie szkoda, żeby stał i marniał.
@hpiotrekh: jedno i drugie. 9k to mimo wszystko jest trochę, a żeby jeździć, trzeba mieć czas (który aktualnie w większości poświęcam pracy) i tak jak mówisz - kasę. Starty to nieustanna inwestycja. :-)