Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem co ja właśnie przeczytałem. Mógłby mi ktoś to wyjaśnić?
"Witamy. Informujemy, iz reklamacja z tytulu Niezgodnosci towaru z umowa nie zostala uznana. Autoryzowane Centrum Serwisowe podejmie obsluge serwisowa w celu usuniecie niezgodnosci. Informujemy rowniez, ze naprawa ulegnie wydluzeniu do 30 dni, z powodu wydluzenia czasu sprowadzenia czesci zamiennej. Pozdrawiamy Orange."

@OrangeEkspert #orange #wsupport #sony

Zgłosiłem niezgodność towaru z umową (po raz n-ty) 19 czerwca. Z żądaniem wymiany telefonu na nowy. Dzisiaj dostałem takiego smsa jak wyżej. Nie rozumiem o co chodzi, uznali czy nie uznali w końcu? I to po 14 dniach to komu oni piszą, że nie uznali? A jak mimo wszystko nie uznali to jaką niezgodność skoro nie ma niezgodności?

To są jakieś jaja, mi się już coraz bardziej nie chce, trzy miesiące już się bujam z tym telefonem, ile można...

#gorzkiezale
  • 25
  • Odpowiedz
@a__m: póki co złożyłem wniosek o zajęcie się sprawą do rzecznika konsumentów i w pierwszej kolejności wyśle list do Orange o to żeby zachowali się zgodnie z przepisami. Mam spodziewać się za jakiś tydzień z okładem odpowiedzi.
  • Odpowiedz
@BloodDeath94: pytam, bo piszesz o niezgodności towaru z umową. Obowiązywała ona do 24 grudnia, od 25 jest już rękojmia. Jeśli faktycznie minęło 14 dni od momentu złożenia pisma, to wyślij im wezwanie do wydania nowego telefonu w terminie np. 3 dni od otrzymania wezwania. Oczywiście poleconym.
  • Odpowiedz