Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem co ja właśnie przeczytałem. Mógłby mi ktoś to wyjaśnić?
"Witamy. Informujemy, iz reklamacja z tytulu Niezgodnosci towaru z umowa nie zostala uznana. Autoryzowane Centrum Serwisowe podejmie obsluge serwisowa w celu usuniecie niezgodnosci. Informujemy rowniez, ze naprawa ulegnie wydluzeniu do 30 dni, z powodu wydluzenia czasu sprowadzenia czesci zamiennej. Pozdrawiamy Orange."

@OrangeEkspert #orange #wsupport #sony

Zgłosiłem niezgodność towaru z umową (po raz n-ty) 19 czerwca. Z żądaniem wymiany telefonu na nowy. Dzisiaj dostałem takiego smsa jak wyżej. Nie rozumiem o co chodzi, uznali czy nie uznali w końcu? I to po 14 dniach to komu oni piszą, że nie uznali? A jak mimo wszystko nie uznali to jaką niezgodność skoro nie ma niezgodności?

To są jakieś jaja, mi się już coraz bardziej nie chce, trzy miesiące już się bujam z tym telefonem, ile można...

#gorzkiezale
  • 25
  • Odpowiedz
@BloodDeath94: Wyjaśnij dokładnie sytuację. Jaki model? Nie kontaktowałeś się z Sony w celu pośpieszenia serwisu? Próbowałeś wysyłać przez program Xperia Care telefon? Mi moją Z1C którą serwis odebrał 23 czerwca wymienili na Z3C najprawdopodobniej z powodu, że części zamienne miały przyjść dopiero dzisiaj.
  • Odpowiedz
@BloodDeath94: Sprawdź status na W-Support (w-support.pl/klienci-indywidualni/status-naprawy.html) i jeśli nie masz wpisu - "Urządzenie oczekuje na wymianę płyty głównej" / "W urządzeniu wymieniono płytę główną" - co jest równoznaczne z wymianą bebechów, wymianą telefonu na nowy, lub wymianą telefonu na inny, lepszy model, to truj dupę i Sony (22 22 77 444) i W-Support (71 3311 870), że żądasz natychmiastowej wymiany na nowy telefon (dzwoniąc do Sony w razie odmowy wymiany żądaj
  • Odpowiedz
@TheQuake: jeszcze sie zastanawiam czy jest jakaś podstawa, żebym rozmawiał o tym z supportem, w końcu to Orange chyba jest ich klientem a nie ja. Ja oddałem telefon do sprzedawcy czyli Orange

Co do wpisu to jest: Urządzenie czeka na wymianę płyty głównej.

Od 22 czerwca.

@atakzsutuwrojemdzikichkleszczy: W ogóle z rozmowy z BOK-iem Orange dowiedziałem się, że mogę co najwyżej im złożyć reklamacje na nieuznanie niezgodności.
  • Odpowiedz
@BloodDeath94: Na pewno możesz napisać maila do W-Support z pytaniem kiedy otrzymają dostawę płyt głównych dla tego modelu, do południa powinni Ci odpowiedzieć. Serwis olewa Twój telefon .. pisałem z użytkownikiem który wysłał Z1, telefon od 28 czerwca leżał w serwisie, wymienili mu na nową Z1 1 lipca. Jego telefon w serwisie był trzy razy.
Możesz opisać swój problem w wątku: http://forum.android.com.pl/topic/242936-w-support-serwis-gwarancja-dyskusja-opinie-w%C4%85tpliwo%C5%9Bci-spostrze%C5%BCenia/page-87
na pewno znajdzie się ktoś kto jeszcze swoje spostrzeżenia
  • Odpowiedz
@TheQuake: Tylko też taka sprawa, że mnie nie interesuje już naprawianie, bo naprawiali wiele razy i za każdym razem wracał zepsuty, tylko wymiana na nowy. I z tego co mi nawet w Orange mówili to że za 3 i więcej razem muszą wymienić
  • Odpowiedz
@BloodDeath94: Wymienią Ci środek telefonu, dostaniesz nowy telefon, albo wymienią Ci na nowszy model. Możliwe nawet, że wysłali zapytanie z ofertą wymiany na inny model do Orange (bez zgody osoby zgłaszającej usterkę nie mogą wymiany przeprowadzić).
  • Odpowiedz
@BloodDeath94 żądać to sobie możesz :)
Jeśli serwis stwierdzi, że koszt wymiany przewyższa naprawę telefonu to naprawia Ci urządzenie a nie wymienia na nowy egzemplarz.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Tylko jak na tej waszej kartce jest napisane za 3 i więcej razem telefon musi być wymieniony nawet jeżeli można naprawić, nie mam przy sobie papierka więc nie zacytuję słowo w słowo.
Poza tym to i tak nie ma znaczenia bo odpowiedź po ponad 14 dniach nic nie znaczy przecież, chociaż usilnie próbujecie wmówić, że możecie sobie czekać na ekspertyzę i to wam wydłuża czas na rozpatrzenie zgłoszenia.
  • Odpowiedz