Aktywne Wpisy
![Yaszu](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3427531206d9238b05607eb544dd0a8246d55598e8cc56113626edc750e434fa,q60.jpg)
Yaszu +126
![Yaszu - Jak widać Ania się nie pie***** w tańcu. Jeszcze chwilka i cycuchy będzie cał...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/d14310418503339b73109a54428fe6ef6f1630483560d3d35f751632c82d47e1,w150.jpg)
źródło: temp_file1600486307961802302
Pobierz![mandamin](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mandamin_czverpgBB4,q60.jpg)
mandamin +97
Zjadłbym takie orzechowe snaki
#kiedystobylo
#kiedystobylo
![mandamin - Zjadłbym takie orzechowe snaki
#kiedystobylo](https://wykop.pl/cdn/c3201142/6fb4db8a16825e528f02d0cb47c155276d160095083e770b66841f29473b4d02,w150.jpg)
źródło: p-mr-snaki-orzech-chrupki-kukurydziane-126g
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: temp_file1600486307961802302
Pobierzźródło: p-mr-snaki-orzech-chrupki-kukurydziane-126g
PobierzWykop.pl
"Witamy. Informujemy, iz reklamacja z tytulu Niezgodnosci towaru z umowa nie zostala uznana. Autoryzowane Centrum Serwisowe podejmie obsluge serwisowa w celu usuniecie niezgodnosci. Informujemy rowniez, ze naprawa ulegnie wydluzeniu do 30 dni, z powodu wydluzenia czasu sprowadzenia czesci zamiennej. Pozdrawiamy Orange."
@OrangeEkspert #orange #wsupport #sony
Zgłosiłem niezgodność towaru z umową (po raz n-ty) 19 czerwca. Z żądaniem wymiany telefonu na nowy. Dzisiaj dostałem takiego smsa jak wyżej. Nie rozumiem o co chodzi, uznali czy nie uznali w końcu? I to po 14 dniach to komu oni piszą, że nie uznali? A jak mimo wszystko nie uznali to jaką niezgodność skoro nie ma niezgodności?
To są jakieś jaja, mi się już coraz bardziej nie chce, trzy miesiące już się bujam z tym telefonem, ile można...
#gorzkiezale
To nie jest pierwsze, ani drugie tylko bodajże szóste zgłoszenie
@TheQuake: Xperia Z3, poszedłem do salonu orange
Co do wpisu to jest: Urządzenie czeka na wymianę płyty głównej.
Od 22 czerwca.
@atakzsutuwrojemdzikichkleszczy: W ogóle z rozmowy z BOK-iem Orange dowiedziałem się, że mogę co najwyżej im złożyć reklamacje na nieuznanie niezgodności.
Możesz opisać swój problem w wątku: http://forum.android.com.pl/topic/242936-w-support-serwis-gwarancja-dyskusja-opinie-w%C4%85tpliwo%C5%9Bci-spostrze%C5%BCenia/page-87
na pewno znajdzie się ktoś kto jeszcze swoje spostrzeżenia
Jeśli serwis stwierdzi, że koszt wymiany przewyższa naprawę telefonu to naprawia Ci urządzenie a nie wymienia na nowy egzemplarz.
@mateolinho: trochę to sprzeczne moim zdaniem. W ogóle i tak minęło 14 dni więc nie mają prawa odmówić z tego co mi wiadomo.
Poza tym to i tak nie ma znaczenia bo odpowiedź po ponad 14 dniach nic nie znaczy przecież, chociaż usilnie próbujecie wmówić, że możecie sobie czekać na ekspertyzę i to wam wydłuża czas na rozpatrzenie zgłoszenia.