Wpis z mikrobloga

Mireczki,

Zaczynam szukać auta do ok. 20k. Wizualnie bardzo podoba mi się alfa 159:
coś takiego http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-159-1-9-jtd-16v-wersja-giugiaro-ID6ys89j.html

1. Jak jest z awaryjnością? Faktycznie psują się częściej niż inne samochody czy sprawa jest rozdmuchana? Nie znam się na samochodach więc zależy mi by po prostu jeździł.

2. Da się do takiego samochodu zainstalować instalacje LPG?

Dzięki za odpowiedzi

#samochody #alfaromeo #alfaholicy #kiciochpyta
  • 27
Jak jest z awaryjnością? Faktycznie psują się częściej niż inne samochody czy sprawa jest rozdmuchana?

@Soyerski mit, najczesciej powielany przez januszy i ich dzieci, gdzie w latach 90 alfy byly faktycznie zlomami. obecnie alfa romeo jak i caly koncern fiata produkuja trwalsze samochody niz obecnie vag, ktory jest rzekomo mitycznie trwaly. silnik 1.4 to najlepsza rzecz jaka fiat stworzyl od czasu powstania tej marki. Chocoaz przyznam, ze i tak czasem sie cos
@Soyerski:

1. 159 jest pod tym względem taka sama bądź nawet lepsza niż konkurencja! Zawieszenie dobre na polskie drogi, blachy spoko, silniki jtd są bardzo solidne. Generalnie obowiązuje zasada że jak dbasz tak masz. Ale to w prawie wszystkich samochodach. Do 20 tysięcy to szukaj tylko z początku produkcji. Sprawdź w każdym samochodzie skrzynię biegów, manual m32 nie jest zbyt trwały ani tani w naprawie.

2. Da się ale diesle są
@Soyerski: jesli benzyna w 159 to tylko 1.75TI, ale to nie za 20tys, reszta benzyn to gunwo konstrukcje od GM
te diesle 1.9 i 2.4 to fajne motory. Btw do sprzedania znajomy ma 159, 1 wlasciciel od nowosci, 2007 rok, 1.9 16V 150KM bez chipa, nalatane 180tys km i zawsze robiona w ASO (on leasinguje busy fiata więc miał tam wtyki, a Alfa robiła za drugie auto w rodzinie bo tak