Wpis z mikrobloga

tl;dr


Pewnie w zalewie meczowej gorączki przejdzie niezauważone (czemu się nie dziwię bo również mimo przegranej jestem bardzo zadowolony z tego jak reprezentacja pokazała się na tym turnieju), ale teraz o czymś innym.
Pierwszy raz spotkałem się z tak zwanym "zachodnim" standardem w podejściu do klienta.

Kupiłem za dosyć dużo pieniędzy (jak na taką popierdółkę) przejściówkę firmy Club 3D (model CAC-1070, DisplayPort -> HDMI 2.0) umożliwiającą podłączenie mojego #acer do TV zachowując rozdzielczość 2160p i 60Hz. Niestety po podłączeniu wszystkiego wraz z nowym kablem HDMI obraz wydawał się ciągle trząść i migać a losowe jasne piksele pojawiały się na matrycy. Najbardziej bałem się że nawalił mój nowy laptop, najpierw jednak zwróciłem się do supportu Club 3D.

Wsparcie techniczne firmy wymieniało ze mną korespondencję przez około 3 dni, udzielając konkretnych rad na temat tego co ustawić żeby wyeliminować problem. Pod sam koniec tej sprawy dostawałem maila za mailem, odczułem że naprawdę komuś po drugiej stronie zależało. Dostawałem wiadomości typu "przed chwilą ktoś z podobnym modelem telewizora ustawił pixel clock frequency na x i pomogło". Otrzymałem również nową wersję firmware wraz z instrukcją jak je zainstalować. To ostatecznie rozwiązało problem.

Na koniec poinformowałem że nowe firmware załatwiło sprawę, w odpowiedzi dostałem informację że "dobrze to słyszeć, ale wciąż jesteśmy ciekawi jaka mogła być przyczyna".
Jestem naprawdę zaskoczony całym podejściem firmy, to tylko głupia przejściówka warta w obcej walucie nie więcej niż niektóre gry na Steama, a wkład i widoczną chęć pomocy zapamiętam na bardzo długo.

#truestory #club3d #komputery #hardware #czujedobrzeczlowiek
  • 2
@L24D: A ja kupiłem u janusza na alelgro przejściówkę mnidislayport -> vga to mi przysłał zupełnie inną i miał gdzieś że zależy mi na czasie. Kazał sobie odsyłać przejściówkę za 5zł i czekać aż dojdzie do niego.