Wpis z mikrobloga

Mirki spod tagu #motoryzacja, z tej strony #januszemotoryzacji, mam niemały dylemat. Kompletnie nie znam się na furach a mam w planach kupić niedługo swoje pierwsze auto. Przede wszystkim ma być sporo miejsca a i bezpieczeństwo też by się przydało (mały dzieciaczek lvl 1). Wiadomo, dobrze by było, gdyby nie siorpało za dużo paliwa no i żeby pochodziło ze 2 lata przynajmniej. Chcę na to przeznaczyć ~11k (+ opłaty i inne duperele to i tak mi pewnie wyjdzie coś koło 12k). Przeglądałem sobie SUVy na otomoto i allegro (auta z nadwoziem kombi denerwują mnie wizualnie, znajdą się z 2 modele fur, w których mi odpowiada wersja kombi) i natrafiłem na Hondę CRV - silnik 2.0, roczniki oscylujące wokół 2k+, przebiegi w sumie dość standardowe jak na tak wiekowe auta, dość sporo miejsca i wizualnie też nawet spoko, tylko nie wiem jak jest z eksploatacją (czy części są drogie, w razie gdyby się coś r-------o) i awaryjnością tych aut. Natrafiłem też na Land Rovery Freelandery i tu to samo - nie wiem jak z częściami (częśćmi?), nie wiem jak pali, nie wiem czy się nie psuje, zielony jestem. Pewnie są też inne modele, na które warto zwrócić uwagę (niekoniecznie SUVy, ale podjarałem się na ten typ nadwozia). Moglibyście wspomóc takiego cymbała motoryzacji jak ja w tej ważnej dla mnie kwestii? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zteekone: Zapomnij o suvach mając 11k. Na pierwszy samochód kup lepiej kombi. Pojeździsz z rok/dwa i zmienisz na coś lepszego. Popularne, tanie w serwisowaniu i takie które bardzo łatwo sprzedać.
  • Odpowiedz
@zteekone: nie wiem czy za 11k kupisz ładną CR-V. Chyba może być ciężko z zakupem SUVa z takim budżetem.

Jeśli ma to być auto na około dwa lata to może Honda Civic VII, Honda Jazz, ewentualnie HR-V, albo Toyota Corolla? Po dwóch latach jeszcze sprzedasz to za całkiem spoko pieniądze bo japończyki wolno tracą na wartości.
  • Odpowiedz