Wpis z mikrobloga

Próbował już ktoś tworzyć aplikacje do wysyłania JPK zgodnie ze specyfikacją MF? Przebrnąć przez te wszystkie kompresje, kodowanie, generowanie xml, podpis elektroniczny i podłączenie się do bramki?

#programowanie #sap #erp #jpk
  • 665
  • Odpowiedz
nie jest to regułą lecz zdarza się obecnie b.często. Lubi też się zawieszać na InitUploadSigned i Finish
...czasem pomaga odczekanie ok. 5 sek. przed każdym z wywołań w/w metod
(oczywiście mowa o serwerze testowym)
  • Odpowiedz
@Spokey: ( ͡° ʖ̯ ͡°) podziękowania należą się @Liferov gdybyś przeczytał uważniej Jego wcześniejsze podpowiedzi to też byś odszukał. Kod który zamieścił podpisuje poprawnie na bramce testowej na produkcyjnej nie testowałem a parę różnic do wzoru MF jest np. brak

not(ancestor-or-self::ds:Signature)
i
``
ktoś kto przetestował na bramce produkcyjnej niech da znać :)
  • Odpowiedz
@mmm234: na Prodzie: {"Code":120,"Description":"Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu","Details":"","Timestamp":"2016-08-05T15:12:15.4160242+00:00","Upo":""}
  • Odpowiedz
Ministerstwo Finansów informuje, że udostępni aplikację kliencką do wysyłania plików JPK (xml) zgodnie z wymogami MF opisanymi w specyfikacji.

Będzie też możliwość importu danych do aplikacji z pliku csv w zdefiniowanym formacie zgodnym ze schematem dla JPK.

Szczegółowe informacje znajdą się w instrukcjach do aplikacji.

Termin udostępnienia 22.08.2016.
  • Odpowiedz
@Spokey: wstępnie wygląda ok, zapewne przyda się innym (ja korzystam z innej biblioteki do podpisu). Sprawdź koniecznie za jakiś czas, czy status przeszedł na 200, wówczas będziesz miał 100% pewność, że wszystko jest już OK
  • Odpowiedz
@mmm234 cos pozmieniali tez w dziale interfejsów, ale nie moge się doszukać co konkretnie. Jest dzisiejsza data aktualizacji, opis jest dalej 2.0, ale już im sie zdarzało zmieniać xsd, a opisu nie. Zawsze coś muszą w piątek namieszać :/
  • Odpowiedz
@emafaf: u mnie treść JPK sprawdzą dopiero za tydzień (po urlopie). Ogólnie dobrze wiedzieć, że chociaż klienta nam jakby coś przygotują (awaryjna apka do wysyłania)
  • Odpowiedz