Wpis z mikrobloga

@KRULL tutaj nie namierzylem nikogo z ta generacją. szukaj info na mustang klub polska i moze forum roadrunners. na dobrze zestrojonej sekwencji bedzie latal. v8 wiadomo, fajny silnik ale standardowa eksploatacja bedzie drozsza. i w przypadku mustanga musisz lubic plastik. ja tam lubie.
  • Odpowiedz
@KRULL: pogadaj z ludźmi z mustang-klub polska lub M6A nie słuchaj hejtu na V6 bo większość ludzi, którzy hejtują te silniki mają wiedzę bazującą na obejrzeniu Bullitta :) Jak coś to wal na priv powiem gdzie szukać. W przypadku starych roczników dobry l6 miał podobne wyniki co V8 289cu.
  • Odpowiedz
@eryk-polska: szczerze mówiąc nie wymieniłbym swojej l6 na v8 (289), czaje się od pewnego czasu na jakiegoś 302 albo 351 - wtedy to ma sens. Nie wiem jak te młodsze Mustangi, ale generalnie dają radę - amcarów raczej nikt nie kupuje ze względu na ilość koni. Jak ktoś chce 100 koni z litra to raczej w japończyki bym uderzał...

EDIT: nie chce wywoływać gównoburzy dieslowej, ale diesli to w ogóle
p.....d - @eryk-polska: szczerze mówiąc nie wymieniłbym swojej l6 na v8 (289), czaje ...
  • Odpowiedz