Wpis z mikrobloga

@Qfarcowy: Sony Xperia Z. Problem ze słabym odbiorem WiFi. Wszystkie inne telefony/urządzenia widzą po 6 sieci bezprzewodowych, Xperia Z widzi tylko tą, która jest 3 metry od niej, reszta jest niewidoczna. Serwis na początku twierdził dwa razy, że telefon jest sprawny. Dopiero po emailowym wytłumaczeniu Pani z serwisu o co chodziło (pokazałem im ten: http://i.imgur.com/8EQn2oK.jpg ) podobno wymienili płytę główną w telefonie. Niestety nadal jest problem (http://imgur.com/a/FWav8 ).

Z tego
@Qfarcowy: Dzięki, jeszcze z 999 się przyda ;)

Miejski Rzecznik Konsumenta powiedział, że mogę zrobić ekspertyzę u jakiegoś rzeczoznawcy i z tym iść do serwisu. Taka ekspertyza pewnie 100zł kosztuje i nie mam szans na zwrot kosztów. Jak założę im sprawę cywilną w sądzie i wygram, to zwrot kosztów mam gwarantowany.