Wpis z mikrobloga

Mirki mam pewien problem z kontrolką rezerwy w samochodzie vw polo 6n. Otóż po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka rezerwy po czym gaśnie. Natomiast od pewnego czasu gdy wskazówka schodzi do miejsca gdzie powinna zapalić się rezerwa niestety brak jakiej kolwiek reakcji. Niestety skończyło się to bardzo nie miło bo jadąc myślałem że jeszcze mam benzyny skoro nie świeci mi kontrolka a tu auto zgasło mi na środku drogi bo nie miałem już paliwa. Dodam że wyciągałem pompkę żeby sprawdzić czy czasami się pływak nie zawiesił czy coś ale wygląda na to że jest w porządku. Może ktoś z was miał podobny problem i pomoże? #motoryzacja #pytanie #vw #6n #vwpolo #auto #warsztat
  • 9
  • Odpowiedz
@Docx: a na pewno dochodzi sygnał od rezerwy z pływaka do wskaźnika?
BTW jak można liczyć na to, że skoro nie pali się żaróweczka to jest paliwo... przecież masz wskazówkę ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@fstab: idzie 4 przewody do pompki dwa do zasilania pompki paliwa i dwa odpowiedzialne za potencjometr i teraz pytanie jest takie jak te dwa odpowiedzialne za pływak (potencjometr zmostkuję to powinna się zapalić rezerwa prawda?
  • Odpowiedz
@Docx: Jeden pewnie będzie od rezerwy a drugi od wskazówki, wtedy miałoby sens to, że nie działa tylko rezerwa - sterowane masą ze zbiornika paliwa. Tylko najpierw sprawdź miernikiem, żebyś mi tam w powietrze nie wyleciał.
  • Odpowiedz
@Docx: możesz go rozebrać i spróbować wyczyścić, może tylko styk zaśniedział. Ale to nie są drogie rzeczy. Ja mam komputerem sterowaną rezerwę to nie spotka mnie to na szczęście, chyba, że mi w zimie pływak zamarznie.
  • Odpowiedz