Aktywne Wpisy
Jerycho +5
Ja ateista lvl 38 (dotychczas kawaler), moja różowa katoliczka lvl 32 (5 lat po rozwodzie) wzięliśmy wczoraj Ślub cywilny i wieczorem ustawiliśmy status, że jesteśmy małżeństwem. Wśród komentarzy znalazł się komentarz jednej skrajnie religijnej znajomej. Pic poniżej. Zacytuję Ewangelię Św. Łukasza (16:18): "Każdy, kto opuszcza żonę swoją, a pojmuje inną, cudzołoży, a kto opuszczoną przez męża poślubia, cudzołoży." Jaką ripostę byście dali do takiego komentarza?
miku555 +269
Te zdjęcia, ten wywiad - przecież to od razu widać, że go w ogóle nie szanuje...
Ja rozumiem - nie wiadomo co tam się w ich domu dzieje, może im się nie układa, może Robert jest po cichu gejem a żona to tylko broda... nie wiem, nie obchodzi mnie to.
Ale przynajmniej by mu wiochy na socjalach nie robiła.
Po co ona to robi?
#lewandowski #fcbarcelona #p0lka
Ja rozumiem - nie wiadomo co tam się w ich domu dzieje, może im się nie układa, może Robert jest po cichu gejem a żona to tylko broda... nie wiem, nie obchodzi mnie to.
Ale przynajmniej by mu wiochy na socjalach nie robiła.
Po co ona to robi?
#lewandowski #fcbarcelona #p0lka
W ramach nauki ES6 piszę prostego idle clickera.
W metodzie storeCoins w klasie Coins chcę przechowywać TYLKO liczbę coinsów, które będą dodawane przy kliknięciu w button (metoda addCoin) i rzeczy które będą w sklepie (patrz przykładowa metoda w klasie Shop) - over time, w pętli, ale to już sobie jakoś napiszę później sam to co jest w klasie Shop jest na razie tylko szkicem, żeby sprawdzić czy wszystko działa.
1. No i nie wiem jak mogę zwrócić liczbę coinsów, tak, żeby ta wartość była dostępna w innych klasach i modułach. Tj, żebym mógł to wykorzystywać np. w sklepie przy zakupie kolejnych workerów. Próbowałem zrobić getter "get storeCoins(){}", ale działa tylko wtedy kiedy nie przekazuje żadnego parametru, takie coś się sypie:
get storeCoins(param){
this.param = param;
let obj = { s:[] };
obj.s.push(param);
///kod///
return obj;
}
2. Ten mój pomysł zliczania coinsów też będzie nie do końca dobry, będę również wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Bo na tę chwilę kiedy dodaje coinsy tylko poprzez click to działa. Później kiedy np workerzy będą dawać 3 coinsy na sekundę to chyba nie zadziała jak będzie wywoływana metoda coins.storeCoins(param) w kilku miejscach jednocześnie, żeby wpuszować przychodzące wartości do obiektu, żeby zwracać na bieżąco liczbę coinsów.
kod
Z góry dziękuję za pomoc i wytknięcie błędów.
@sokytsinolop: no tak, niby mógłbym tak zrobić z tymi workerami, nie przekazuje żadnych argumentów, więc mógłbym zrobić bez problemu getter który zwracałby liczbę kupionych workerów i w klasie głównej game pyknąć
let wzornacoinsy = liczbaworkerow*3;
setInterval( () => {
coins.storeCoins(wzornacoinsy);
}, 1000);
z tym nie miałbym problemu, ale nadal nie wiem jak rozwiązać problem z przechowywaniem coinsów w puli - w zmiennej/obiekcie, który mógłbym
@rbielawski: co myślisz o tym? masz jakiś pomysł żeby w jakiś sensowniejszy sposób odwołać się do Game() w Shop()?