Aktywne Wpisy

SweetStrawberry +79
Daaawno mnie tu nie było ʕ•ᴥ•ʔ Nawet się troszkę stęskniłam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pokazmorde #atencyjnyrozowypasek
#pokazmorde #atencyjnyrozowypasek
źródło: 154962667337632033
Pobierz
Argajl +69
Czy spotkaliście się z taką sytuacją w #lidl ? Musiałem parę dni ochłonąć by to opisać.. W ostatni piątek byłem z rodziną na zakupach w niedawno otwartym nowym sklepie Lidl przy ul. Odkrytej w Warszawie.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
źródło: IMG_3006
Pobierz




W ramach nauki ES6 piszę prostego idle clickera.
W metodzie storeCoins w klasie Coins chcę przechowywać TYLKO liczbę coinsów, które będą dodawane przy kliknięciu w button (metoda addCoin) i rzeczy które będą w sklepie (patrz przykładowa metoda w klasie Shop) - over time, w pętli, ale to już sobie jakoś napiszę później sam to co jest w klasie Shop jest na razie tylko szkicem, żeby sprawdzić czy wszystko działa.
1. No i nie wiem jak mogę zwrócić liczbę coinsów, tak, żeby ta wartość była dostępna w innych klasach i modułach. Tj, żebym mógł to wykorzystywać np. w sklepie przy zakupie kolejnych workerów. Próbowałem zrobić getter "get storeCoins(){}", ale działa tylko wtedy kiedy nie przekazuje żadnego parametru, takie coś się sypie:
get storeCoins(param){
this.param = param;
let obj = { s:[] };
obj.s.push(param);
///kod///
return obj;
}
2. Ten mój pomysł zliczania coinsów też będzie nie do końca dobry, będę również wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Bo na tę chwilę kiedy dodaje coinsy tylko poprzez click to działa. Później kiedy np workerzy będą dawać 3 coinsy na sekundę to chyba nie zadziała jak będzie wywoływana metoda coins.storeCoins(param) w kilku miejscach jednocześnie, żeby wpuszować przychodzące wartości do obiektu, żeby zwracać na bieżąco liczbę coinsów.
kod
Z góry dziękuję za pomoc i wytknięcie błędów.
@sokytsinolop: no tak, niby mógłbym tak zrobić z tymi workerami, nie przekazuje żadnych argumentów, więc mógłbym zrobić bez problemu getter który zwracałby liczbę kupionych workerów i w klasie głównej game pyknąć
let
@rbielawski: co myślisz o tym? masz jakiś pomysł żeby w jakiś sensowniejszy sposób odwołać się do Game() w Shop()?