Wpis z mikrobloga

@Michal1991: ej kurde prawie idelanie wpasuje sie w to primera ojca tylko nw czo on z nia bedzie robiic bo za 2 tyg kupuje peżota 508

p11, 2001, silnik 1,6 102 KM chyba czy 106 (i tak polowa biega w polu) beznyna manual i osttaniuo btyl wycenianay na jakies 8-9k ale raz mu ktos wcjechal w dupe ale zrobione wszytsko "jak dla siebie" na top glanc, klima automatyczna
@Michal1991: a ja powiem: Rover 25. Wszystkie w/w wymagania spełni (za wyjątkiem lansu i prestiżu, ale o tym nic nie piszesz), przy tym za cenę gołodupca innych modeli dostajesz tu full opcję wyposażenie. Wbrew pozorom marka popularna, części dostępne i niedrogie. 25 nada się na tyłowóz, chyba że chcesz bardziej zadać szyku, to w tej cenie zmieściłby się nawet model 75 - to już limuzyna motzno.
@Michal1991: lublin 230k przebiegu oryginalnego. 1,5tys km zrobilem ja, reszte ojciec. Zeobione jest w nim wszystko w zeszlym roku wachacze. Jak dla siebie. W przyszlym tyg wstawiana bedzie nowa belka pod chlodnica i pytanie czy brat bedzie chcial jezdzic czy sprzedac. Jak bys byl zainteresowany to na pw mozna ponegocjowac
@Juzef: lans i prestiż jakoś nie grają wiekszej roli ale rover 25 jest dla mnie za mały. Mam teraz civica vi w budzie mb2 a rover jest chyba mniejszy od niego. Ale 75 jakos nie brałem pod uwagę. Jak tam z awaryjnością? Części drogie?
@niemieczargentyny: teraz jeżdżę civicem 6 mb2, z silnikiem 1.4 75KM :D Samochód bardzo dobry, mam go już 6 lat nigdy nie zawiódł ale za mały i
@Michal1991: w silnikach benzynowych Rovera problem jest tylko jeden: padająca uszczelka pod głowicą. Trzeba się postarać, żeby to wystąpiło (zapuścić układ chłodzenia tak żeby się silnik zaczął przegrzewać) a jeśli już padnie i się zrobi wymianę zgodnie ze sztuką, to jest spokój dożywotnio.

Mam Rovera 25 1.4 16V, wygląda że od nowości nie była uszczelka ruszana i jest z nią wszystko ok. Poza tym pół auta nie wymieniałem, ale na dostępność