Wpis z mikrobloga

@QBA__: Nic wszystko jednak pasuje, zderzak wejdzie. :) . Tylko że wcześniejszy filtr dało się wyciągnąć i włożyć przez spód samochodu, odginając kawałek spodu nadkola. Teraz będzie więcej roboty przy czyszczeniu filtra.
  • Odpowiedz
@Wasky: Swoją drogą będzie więcej kucy, czy tylko dźwięk fajniejszy?
PS. Nisko ten dolot, nie boisz się zjawiska Hydrolock?(w sumie cały zderzak będzie to osłaniał)
  • Odpowiedz
@QBA__: Raczej kosmetyka dźwiękowa. Podobno tylko custom, konkretnie policzony pod czasy wałków daje jakieś przyrosty. Też słyszałem o przygodach z cai w deszczową pogodę.
  • Odpowiedz
@QBA__: Tamten filtr był zapchany, ten trochę zwiększy ilość powietrza do silnika. Więc minimalnie może wzrosnąć. Ale mi bardzie chodziło o dbanie o jakość powietrza niż więcej kucy. Bo samym dolotem i tak ciężko o większy przyrost, tu jedynie dźwięk jest inny, lepszy( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na większą ilość koni to wywalić kata, wstawić kolektor,układ wydech i stroić.
  • Odpowiedz
@Wasky: Nagraj jak to buczy jak wszystko złożysz do kupy.

Na większą ilość koni to wywalić kata, wstawić kolektor i stroić.

Masz jakieś plany w tym kierunku? HONDATA wtedy pewnie potrzebna żeby stroić.
  • Odpowiedz
@QBA__: Masz może dostęp do pdf-a "Poradnik obsługi i naprawy Honda Civic 2001 - 2005 " Kiedyś ściągałem z torrenta, ale miałem format i wszystko poszło się walić.

A teraz zero peerów. A na necie same instrukcje.
  • Odpowiedz
@Wasky: mam gdzieś na dysku angielski podręcznik użytkownika. Nie będzie mnie w domu w ten weekend i nie mam teraz jak sprawdzić. Wydaje mi się że na civicklub ktoś to wrzucał polską wersje, albo fragmenty, bo kojarzę taki pdf po polsku, z którego czytałem o wymianie płynu chłodniczego
  • Odpowiedz