Wpis z mikrobloga

#rowery #mtb #29er
Potrzebuję kół bezdętkowych (w sumie to tylko tylniego bo tak jak NIGDY nie złapałem gumy z przodu, tak tył PRZESADZA) dla MTB 29er. Nie znam się tak bardzo, że pomyliłem koła z oponami jak przeglądałem sklepy więc... wypok, pomusz. Potrzebuję czegoś niezawodnego bo serio, flak po co drugiej trasie mnie zzniechęca do jazdy już. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 17
@Dijuna: no są obręcze bezdętkowe, ale założenie na nie opony, potem uszczelnienie jej to droga przez mękę - fakt, zależy to od opony i obręczy, ja np. z oponą s-worksa i obręczą ztr crest problemu dużego nie miałem, ale continentala na tyle już mi się nie udało uszczelnić, w ogóle nie chciał wskoczyć na rant, nawet kompresor dużo nie pomógł
@Dijuna: to nie zawsze jest tak, że kupisz sobie koło z opaska, założysz oponę, wlejesz mleko i napompujesz jak zwykłą dętkę, czasem to wymaga niezłej wprawy a często ludzie robili nawet butelki z zaworkami żeby wstrzelić wysokie ciśnienie coby opona na rant się dobrze wbiła...
nie jestem typem majsterkowicza, na bank by nie wyszło, chcę kupić i zapomnieć


@Dijuna: To nie działa w ten sposób. Zakładanie to może nie "droga przez mękę" ale jest to brudny proces i majsterkowania przy tym więcej niż przy dętkach, dobrze mieć kompresor w garażu i co kilka miesięcy trzeba dolać mleczka ryzykując konieczność powtarzania wszystkiego. I opony są droższe.
Również polecam spróbowanie najpierw Ghetto, ale w wersji z "Dactejpem". Kup
@damian_co_dalej: @dran2: patrzcie na to tak:
- zamówię w rowerowym,
- zrobią mi w rowerowym,
- "co kilka miesięcy" przejadę się do rowerowego,
- mam kasę.
Nie chcę się #!$%@?ć z rowerem, chcę w końcu się nie bać flaka po prostu i tyle, i to jedyne kryterium jakie mnie interesuje. Poczytam tam w tym linku od @uysy co mi odpowiada najbardziej, myślałem, że temat jest prostszy, nie ukrywam... :P