Aktywne Wpisy
xoxoxo_oxoxox +259
#tinder #rozowepaski #logikarozowychpaskow
I ten opis który jeszcze bardziej oddala kandydatów XD
A tyle sie mówi mówiło o mokebe ale niee
Tak czy siak macie walczyc o nią xD
I ten opis który jeszcze bardziej oddala kandydatów XD
A tyle sie mówi mówiło o mokebe ale niee
Tak czy siak macie walczyc o nią xD
HeIlNah +85
Dlaczego tacy ludzie marnują tlen. Dlaczego. ZACHOD UPADL
Ta laska to ewenement. Mając srednia widzów 100-200 dostaje regularnie co meisiac srednio 20-50 tysiecy od spermiarzy w DONEJTACH XD
Chlop przy takiej samej liczbie widzów jak 100-200zł na miesiac dostanie w donejtach to sukces
#przegryw #spermiage
Ta laska to ewenement. Mając srednia widzów 100-200 dostaje regularnie co meisiac srednio 20-50 tysiecy od spermiarzy w DONEJTACH XD
Chlop przy takiej samej liczbie widzów jak 100-200zł na miesiac dostanie w donejtach to sukces
#przegryw #spermiage
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ta moc to dla osoby takiej jak ja, która wychowała się na takich kultowych autach jak Lamborghini Countach, później Diablo, Bugatti EB110, Jaguara XJ220 czy Ferrari F40 to coś niesamowitego, wręcz niepojętego. Obecny wyścig zbrojeń z ilością koni mechanicznych chyba nie ma końca...
Zresztą moc to jedno, a kolejna sprawa to przyspieszenie do pierwszej setki. O ile parę z samochodów wymienionych wcześniej w swoich topowych, hardocorowych wersjach lekko przekraczały moc Audi RS6 Performance (np najmocniejsze Diablo miało 655 KM, a EB110 611 KM), tak Audi potrafiło i tak przyćmić je ze startu zatrzymanego. Audi katalogowo podaje 3,7 skundy, ale ja jednak zmierzyłem je na seryjnych oponach i przy temperaturze +27 i wyszło 3,4 sekundy! 3,4 sekundy!! Fakt, Bugatti EB110 w mocniejszej odmianie osiąga teoretycznie 3,3 sekundy, ale to był manual i z tego co wiem czasy taki był nieosiągalny.
Ok, porównuje do aut sprzed kilkunastu czy kilkudziesięciu lat. Audi RS6 Perfromance spokojnie można zestawić ze współczesnymi super autami, bo taki czas przyśpieszenia to kosmos. Również czasy przyśpieszenia z danej prędkości robi wrażenie: 100-200 na poziomie 7.9 s, to tylko o 0,1 s gorzej niż 550 KM Nissan GT-R i 0,2 s gorzej niż Lexus LFA... No i trzeba pamiętać, że mierzyłem auto przy +27 stopniach, gdyby była temperatura bliżej 0, to wtedy czasy mógłby być o te 0.1-0,3 s lepszy!
Sama jazda tym autem to kosmos. Przyśpieszenie jest tak mocne, że ruszając z procedury startu autentycznie bolą plecy. Z nią oczywiście czas jest 3,4 s, ale i bez niej jest nieźle: 4,3 sekundy. Ogólnie ciężko trafić w mieście na coś szybszego...
zeby nie było samochód ma też wady i nawet nie chodzi o cenę zaczynająca się od 571 000 zł (egzemplarze którymi jeździliśmy kosztowały ponad 800 000 zł każdy...). Pierwszym problemem moim zdaniem jest dźwięk, który jest niestety nieco sztuczny. Audi S6 z tym samym silnikiem (inny osprzęt, ale też 4.0 V8 biturbo) brzmi lepiej, naturalniej. Tutaj fakt, ryczy to RS6 jak #!$%@?, strzela tak samo głośno, ale coś nie pasuje. Trochę jak w BMW M4, gdzie jest głośno, agresywnie ale jakoś tak nijako... Co najśmieszniejsze zarówno od RS6 czy S6 brzmi lepiej najmniejsze Audi RS3...
Nie podoba mi się też trochę efekt nurkowania i podnoszenia samochodu. Ja wiem, że moc jest piekielna, ale podczas przyspieszenia czujemy się, jak byśmy mieli odlecieć... I to nawet w najsztywniejszym ustawieniu. RS6 Performance ma pneumatykę, którą można usztywnić i obniżyć.
Ostatnia sprawa to ogranicznik prędkości. RS6 Performance tak samo jak i zwykle RS6 ma blokadę do 250 KM/h. Moim zdaniem Performance z racji, że jest o 32 100 zł droższe powinno mieć to przesunięte. Otóz nie. Żeby przesunąć kaganiec na 280 km/h trzeba wybulić 25 140 zł, a żeby był przy 305 trzeba wywalić aż 69 820 zł... To nie jest cena za samo zdjęcie blokady tylko to są pakiety gdzie dostajemy adaptacyjne zawiesznei, układ kierowniczy, światłą LED Matrix i tak dalej. W droższej opcji dodatkowo są ceramiczne hamulce, które kosztują właśnie 40 000 zł... Jak ktoś będzie upalał na torze auto to warto zainwestować - hamują jak #!$%@?. Szkoda, że sam samochód na tor się nie nadaje - za ciężki.
Wiecie, że do tego samochodu można dokupić hak holowniczy? :D Przyczepa Niewiadów N126 na hak i można lecieć 305 km/h!
Czy RS6 Performance wart jest swojej ceny? Dostajemy +45 KM, przeprogramowaną skrzynię, aktywne zawieszenia, koła 21 cali i podobno jakieś drobne zmiany na zewnątrz i w środku. Samo podniesieni mocy można zrobić na pewno taniej w MTM, ABT czy nawet naszym polskim Sportmile i to nie tracąc gwarancji (kupuje się cały nowy komputer, który można w każdej chwili podmienić). Mimo wszystko warto dorzucić tą kasę ekstra. Dostajemy auto bestie, które można spokojnie traktować jako wersję specjalną. Szczerze zazdroszczę osobom, które takie cudo mogą mieć w garażu.
Gdyby ktoś chciał poczytać i zobaczyć więcej zdjęć to:
http://autowizja.pl/2016/05/audi-rs6-performance-auto-test/
autowizja.pl/2016/05/audi-rs6-performance-605-km-pomiary/
P.S.: spalanie z miasta mieliśmy na poziomie 39 litrów na 100 km... Ale da się przy spokojnej jeździ dobić do 20 w mieście, a na trasie mój rekord to 9 litrów!! Tak, auto ma funkcję że odłącza połowę cylindrów...
#autowizja <- mój tag o testowaniu samochodów
#carboners #samochody #audi
Prócz tego oczywiście kosmos, auto tak szybkie, że aż odrealnione. Prędkość staje się tylko cyferką na wyświetlaczu, którą można sobie dowolnie zmieniać w przerażająco krótkim czasie ;-)
@wurst: chyba nie zaobserwowałem tego :) w sumie to ja prawie cały czas na łopatkach śmigałem i w trybie dynamic, wiec może dlatego :)
@mrslug: jak postawie się zwykłe A6 to różnica jest :)
@pussyrider: ?! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡
sam samochód osiąga licznikowe 330 km/h, czyli coś koło 300-310 na GPS. Ale z 800 kg dodatkiem mogłoby być ciężko i to raczej chodzi o opory, a nie mase :)
@pussyrider: Ja oczami wyobraźni widzę odpadające ściany przyczepy, latające jak kartki papieru ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Mało który budynek wytrzyma bez uszkodzeń wiatr 300km/h, a co dopiero taka przyczepka.
@nietrywialne_zero_funkcji_dzeta: Raczej z niskim poczuciem "Ego" tatusia ;-)
Jakby tatuś miał jaja, to by kupił dedykowany samochód na tor. A tak może szpanować ruszając spod świateł
kombikiem. ;-)
Nie mogę #!$%@? z tej mentalnej biedy XD
#shitwykopsays
@PanJanKochany: hyhyhy tu tez się zgadzam :)
@defoxe: w takim razie jestem tatusiem o niskim ego, bo to jedno z aut które chciałbym mieć w garażu :) idealne połączenie samochodu do wszystkiego. Duże, pakowane, ładne, bezpieczne (napęd na cztery koła) i szybkie. Cholernie
@PanJanKochany: Jakiej mentalnej biedy? To już jak się ma inne zdanie, to mentalna bieda?
Żadna też zawiść, akurat jestem z tych co niczego, nikomu
@pussyrider: Skupmy się na tym, by się nie powtarzać.
Powiedz mi, jak ty to sobie wyobrażasz... Weź pod uwagę, że większa prędkość to mniejszy czas na reakcję i przejechany dłuższy odcinek drogi. Do takiego manewru nie jest potrzebna taka moc, która może nawet zaszkodzić.
Weź sobie nagle depnij na mokrej nawierzchni jadąc/stojąc takim samochodem. Bardzo bezpieczne