Wpis z mikrobloga

Aha, sorry za cziken stripsy, jak ktoś się dopatrzy.


@kinky_savage: ci co się czepiają to są osoby o ujemnym IQ. Na sporcie to trzeba się postarać by w ruchu ulicznym pozamykać opony. ;)

A co do blachy - właśnie będę musiał jakieś mocowanie kupić do siebie by wywalić oryginalny błotnik, bo wielkie bydle. Gdzie kupowałeś?
@bocznica: mówisz o technicznym? To jeszcze 2 lata, założę później ( ͡° ͜ʖ ͡°) dzięki

@urwis69: no bez takich, zaklepana ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@mariom11: evotech performance, można ori kierunki zamontować (tego szukałem)
Puigi rizomy czy chińczyki z reguły są pod ledy z gwintem
@kinky_savage: no bo czymkolwiek innym masz sie przejmowac? bo nie rozumiem. Ze w czasie jazdy policja dopatrzy sie braku odbalsku? w czasie kontroli? to zazwyczaj maja tysiac innych powodow do #!$%@? sie a nie odblask. Ostatni przeglad na jakim bylem rok temu: Facet zobaczyl ze motocykl to juz oczami przewrocil i mial mine "o ja #!$%@?". Sprawdzil czy dziala oswietlenie i nr vin na ramie i w dokumentach i tyle.
Facet zobaczyl ze motocykl to juz oczami przewrocil i mial mine "o ja #!$%@?". Sprawdzil czy dziala oswietlenie i nr vin na ramie i w dokumentach i tyle.


@bocznica: ha! u mnie sprawdził światła i klakson ostatnio :D I przebieg ;) teoretycznie z tego co pytałem ojca (kiedyś uprawnienia robił na diagnostę, chociaż nim nie jest) - mają w badaniach branie na rolki i sprawdzanie hamulców, ale w życiu się z
@11mariom: przeglad motocykla w Polsce to fikcja. Zero sprawdzania stanu ogumienia, hamulcow. No, oswietlenie sprawdzaja, tak. Co ciekawe, dla pana STOP to ten w klamce, juz noznego to nie chcial sprawdzic.
@11mariom: raz też miałem badanie na rolkach, na dodatek robiłem wtedy przegląd nie swojego moto, przyjechałem cruiserem i średnio to hamowanie wspominam ( ͡° ʖ̯ ͡°) Moje moto ostatnio to tylko przebieg i pytanie czy wszystko z nim ok XD Przed przeglądem jednak sam wszystko dokładnie sprawdzam, żeby nie było niespodzianki w przypadku np. kontroli stacji - dbkiller w gotowości ( ͡° ͜ʖ ͡°
@bocznica: e, to słabego masz. U mnie sprawdzał ten i ten ;) Na gumę tylną też zerknął, ale to może przypadkiem, 0.5mm bieżnika na środku ciężko nie przeoczyć ;D

"Tak wiem do wymiany" i tyle. Jednej żarówki z tyłu też nie miałem (są dwie takie same) - to powiedziałem, że wymienię i tyle ;D

@dymex: Ty siedziałeś na moto? To nie jest tak, że to on powinien? ;)

Z drugiej
@11mariom: tak, ja, "młody i głupi".. dlatego słabo wspominam, shadow miała też bębnowy z tyłu i nie miałem wyczucia więc często blokowałem te koło XD Teraz z SV mi się nie zdarza żeby cokolwiek chcieli ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jedynie do światła z przodu mogą się do mnie dowalić, bo świeci symetrycznie(led)
@bocznica: ja bym wolał jechać gdzieś indziej niż zastanawiać się czy przez przypadek nie
@bocznica: a jak wpadniesz w kanał to czyja wina? Oni powinni przeprowadzić całe badanie techniczne i odpowiadają za pojazd w tym czasie.


Jak autem jedziesz to kto wszystko robi? Oni, Ty ewentualnie pokazujesz gdzie jest gaśnica (trudno by pamiętał gdzie wszystkie auta ją mają). Oni wjeżdżają, oni wyjeżdżają.

Na moto zawsze wjeżdżam na halę (na sam początek z boku staję) - ale ostatnio pytał czy wyjadę sam czy pomóc :D
@11mariom: @dymex: @bocznica: Trafiłem na temat, który wczoraj dyskutowałem. Tutaj zgodzam się z @Gixaar: - jak Wam zaproponują wbicie się moto na rolki i test hamulców bez zabezpieczenia pasami moto (coś jak na hamowni) lub specjalnej ramy, to zróbcie bekę z diagnosty albo spiszcie oświadczenie, że on odpowiada za szkody + dokumentacja foto. Poznałem wczoraj człowieka, który zgodził się na taką zabawę - głupi był i wyciągali potem