Aktywne Wpisy

Charia +69
Atencja na to ze jestem piękna i szczupła a twoja dupa to ułana świnia pozdro ( ͡° ͜ʖ ͡°) #chwalesie #pokazmorde

korespondentka +13
Co do wpisu Mireczka https://wykop.pl/wpis/72191181/wczoraj-pojechalem-spotkac-sie-ze-znajoma-z-wykopu
tez bym tak chciala, zeby ktos przyjechal, poszedl do kina, wypil ze mna kawke, pogadal, ale niestety w tych czasach i obecnych mężczyznach, ktorzy przez komunikator czy tez tindera odwazne teksty, a potem w 4 oczy niesmiali to niemożliwe raczej
#tinder #przegryw ##!$%@? #samotnosc #wychodzimyzprzegrywu #zaburzenialekowe
tez bym tak chciala, zeby ktos przyjechal, poszedl do kina, wypil ze mna kawke, pogadal, ale niestety w tych czasach i obecnych mężczyznach, ktorzy przez komunikator czy tez tindera odwazne teksty, a potem w 4 oczy niesmiali to niemożliwe raczej
#tinder #przegryw ##!$%@? #samotnosc #wychodzimyzprzegrywu #zaburzenialekowe





Jak jest przyjęte tworzyć i trzymać takie funkcje? Po prostu stworzyć folder na jego pliki i trzymać funkcje w jakimś własnym namespace i tyle?
#cpp #programowanie
plik z namespacem np. Utils jest czesto uzywany czy tez czasem Math, nie ma raczej określonego sposobu.
Jak chcesz się nauczyć sam to pisać, albo potem wyjdzie coś, czego nie będzie gotowego - to możesz zrobić podfolder w projekcie, albo nawet i bez - po prostu nazwapliku.h i nazwapliku.cpp. Kwestia gustu.
Jak chcesz się bardzo bawić to nawet możesz zrobić oddzielny projekt i budować bibliotekę do nazwa.a (nazwa.o )czy tam nazwa.dll (nazwa.so) ale to jest
@tell_me_more: W SFML chyba(popraw mnie jak się mylę) domyślnie nie ma, musiałbym jeszcze dograć Thora: http://www.bromeon.ch/libraries/thor/index.html
Miałoby to sens jakbym tworzył coś większego, przy grze którą aktualnie tworzę IMO nie ma sensu.
Miałem na myśli coś, co tylko ma wektory, macierze, iloczyn skalarny, wektorowy, długość, itp. Jest tego pierdyliard różnych bibliotek. Eigen jest fajny ale dość duży. Może to by Ci podpasowąło?
https://github.com/VMML/vmmlib
Nie trzeba nic linkować - cała biblioteka jest w plikach *.h które inkludujesz i wrzucasz do podfolderu
EDIT: jak patrzę to SFML ma
To wystarczy, że dopiszesz liczenie długości wektora (z pitagorasa ;) ) i pewnie potem Ci się przyda policzenie kąta między wektorami (atan2 z biblioteki standardowej C++ polecam).