Aktywne Wpisy
#przegryw #zwiazki #szaramyszkadlaanonka
40 lat huopskich.
Huop nigdy nawet za rękę nie trzymał.
To koniec dla huopa.
Ehhh...
40 lat huopskich.
Huop nigdy nawet za rękę nie trzymał.
To koniec dla huopa.
Ehhh...
piotre-gie +160
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Na savannah nightmare nie mam odpowiedzi, na infested wolf jeszcze spoko ale zwykle to z agoni trejduje stół, że nic mi nie zostanie. elekk i firebat lubi zabijać na agoni coś ze stołu.
I praktycznie zawsze ma unleash the hounds jak zagram Forbidden Ritual lub więcej stronników.
Wydaje mi się, że czasem może pomóc szybkie wepchanie Sea Gianta ale nie zawsze ręka podejdzie.
Na 8 turę staram się zachować PO i zwykle po 8 jest w miarę czysto, ale on ma lepszy end game.
Macie jakieś wskazówki?
#hearthstone
tak to zazwyczaj wygląda - hunterowi pechowo siadały losowe pociski itp, zoo miał co zagrać na każdą turę a i tak przegrał
https://www.youtube.com/watch?v=ymKt756LNt8
w early game dobre trejdy a później to yolo face z leeroyem i PO. Inaczej nie wygrasz
1mana: firebat -> jedynie voidvalkerem ( licząc że strzał na agoni go nie dobije ani nie ściągnie minionów 1/1 )
2mana: 3/2 King Elekk -> to podobnie, cięzko o dobry trejd, jedynie jak mi zostaje 1/1 po pierwszej turze i dorzuce wilka.
3: tu jedynie jakas przewage można próbować robi imp gang bossem/councilem ale wydaje mi się to trochę wolne na niego i w miarę korzystne dla niego do ściągnięcia
na firebata masz posseded villagera, voidvalkera i argent squire. Tylko flame imp i abusive się nie nadają
na elleka powinien wjechać właśnie abusive, dire wolf, albo po prostu olewasz i zagrywasz dalej jakieś miniony z deathrattle, żeby wilczek wjechał później
na houndmastera masz PO
generalnie na huntera trzeba grać szybko, bo później faktycznie ma mocne karty
1drop: 2x abussive, 1x argent squirre, 1x flame imp, 2x possessed villager, 2x void walker
2drop: 2x bilefin tidehunter, 2x dark peddler, 2x dire wolf, 2x knife juggler
zakładam że praktycznie wszystko z 1mana może zostać na ręcę, a co z 2mana?
wszystko może paść od firebata ( chyba, że to za silne założenie, że akurat to będzie miał, bo to jedyna jego 1manowa karta ).
juggler to jest combo karta w tym decku, nie ma sensu go grać jak nie musisz. No chyba że jest 2 tura i jest pusty stół
Mulliganować się powinno tak, żeby mieć 1-2-3 itp. Albo 1+1-2+3, albo 1+1-1+1-3. Zależy od matchupu
Forbidden ritual razem z jugglerem, albo akurat zostało ci 3-4 many i zapełnisz stół