Wpis z mikrobloga

Przy okazji robienia wczoraj sceny w Unity naszedł mnie pomysł na grę, która by mnie zaintrygowała.
Mianowicie gracz pojawiałby się na niewielkiej planszy, drogą eksploracji, szukania musiałby znaleźć hasło, bądź coś w tym guście, aby móc teleportować się na kolejną planszę.
Mam dużo kreatywnych pomysłów na to jak ukryć wskazówki, czy odpowiedzi np. zapisane gdzieś w jednej z tekstur, na koszulce gracza, gdy ogląda się w lustrze, na księżycu, na etykiecie rozbitej butelki itd.
Spostrzegawczość i eksploracja.

Żadna fabuła, dość krótka gra, ale z pomysłem na każdy poziom.
Banalne, zapewne milion gier jest takich, ale mam na nią ochotę (ʘʘ)

Brzmi chociaż w jakimś ułamku ciekawie?
#gry #gamedev
  • 11
@Kozak_Lkr: W zamyśle, który mam to na telefonie by się nie sprawdziło, więc PC. Przykładowo 2 plansza to byłaby jedynie podłoga 10x10 w przestrzeni, jakiś obiekt do wpisania hasła i znak "czasami trzeba się poświęcić, patrz do góry", czy coś w tym stylu

Hasło byłoby ukryte od spodu podłogi na teksturze i gracz musiałby spaść za podłogę i patrzeć się do góry, gdzie zobaczyłby kod i po respie mógłby go wpisać.