Wpis z mikrobloga

@Czupax: no co ( ͡° ͜ʖ ͡°) bhp wazna sprawa. Ej to ja cala noc online jestem? Wrzucalem gre przez fbi wieczorem i uspilem konsole jak sie skonczylo, wtf

  • Odpowiedz
@Czupax: wlasnie ogarnąłem co się #!$%@?ło - myslalem, że uśpiłem konsolę, po prostu zamknałem klapkę. A tu się okazało, ze jakims cudem się zawiesiła :P dlatego bylem online niby calą noc, na szczescie lezala na ładowarce :D

No dreszczyk był, ale robiłem co chwile backupy i teraz juz jest super :d brickproof, bez hardmoda
  • Odpowiedz
@Czupax: no wysylalem gre przez siec wlasnie tak jak wspomniałeś i po wysłaniu wcisnalem home button, zeby sprawdzic czy sie prezent pojawil, konsola wtedy zawsze troche sie zwiesza/przymula na sekundę, zanim dotrze do niej ze jest cos nowego. no i zaraz po tym uspilem, nigdy z tym nie bylo problemu, pierwszy raz - nic takiego :P - jeszcze muszę coś pokombinowac, bo ludzie podają, ze mają transfery nawet 1500kb/s, a
  • Odpowiedz
@Czupax: ogólnie wspomagałem się ircem redditowego /r/3dshacks, tam mi doradzili zeby wlasnie rozdzielic mimo wszystko te nandy, no i ze w moim przypadku (9.2 sysnand + rxtools emunand 11.0) zaczac od punktu 4 w tutorialu, co w sumie logiczne :d
  • Odpowiedz
@yacolek: co do prędkości to u mnie 1200/1400kb/s więc rzeczywiście strasznie pomału ci leci
a co z emunandem? musiałeś konwertować go chyba na rednand?
  • Odpowiedz
@Czupax: w tym tutorialu nawet wspominają, ze roznice między rednandem a emunandem są mało znaczące i na porzeby wgrywania tego haxa mozesz przyjąć ze emunand=rednand.

Ja swoją drogą sam nie wiem co mam, ten emunand to mialem zrobiony dawno temu metodą z gateway loadera, potem jakas konwersja do palantine cfw (gdzie te czasy :D), gdzies mi sie obiły kiedys nazwy rednand juz.

A jakiej wersji fbi uzywasz? bo moze powinienem
  • Odpowiedz
@yacolek: no dokładnie też z socket-punch-MOD i fbi 2.2.1 korzystam :P
więc w takiej konfiguracji tylko z newest mode można wysyłać, legacy jest chyba do starego 1.4.17
  • Odpowiedz