Wpis z mikrobloga

@ehhhh: zawsze ciężko mi ocenić ze zdjęcia, dobrze jakbyś wiedział jaki to model i wtedy sprawdził w google. Albo wstaw to zdj na forum dla hardkorowych biegaczy to poznają pewnie ze zdj :d
@ehhhh: no piszą, że do biegania, podeszwa wygląda na wysoką, pewnie miękką, więc powinno być spoko. Osobiście używam asicsów gel squad, które są halówkami do siatki i mają wysoką "żelową" podeszwę przez co kolana nie dostają tak bardzo w dupę. No najważniejsza jest amortyzacja dla kolan. Ja np. nie lubię biegać po kamiennej drodze, wolę miękkie podłoże, zawsze spoko biega mi się w domu rodzinnym na miękkim asfalcie w parku
@marfi: okej, dzięki za info. BO ja posiadam te buty w domu, ale nie znam się na biagniu kompletnie i w sumie to bym nie wpadł na to, że mogłoby mi się w nich biegać lepiej niż w starych adidasach z niską podeszwą (przeznaoczych do tenisa najpewniej), ale spróbuje, jeśli to mnie ma ocalić przed kalectwem
@ehhhh: Ze zdjęcia nie ocenię. Poza tym, są różne typy stopy. Jak mają amortyzację, to się raczej będą nadawać do biegania, ale i tak trzeba je zmierzyć i się przebiec kawałek.
A tak w ogóle, to najlepiej iść do sklepu dla biegaczy i tam sobie pomierzyć nogę i wybrać coś porządnego. Ale to już kosztuje...
@ehhhh: Nie oceniam amortyzacji bo buta na żywo nie widziałem (ze zdjęcia wyglądają mało "biegowo"), ale w mojej opinii nie nadają się do biegania przez to, że są całe skórzane. Moja noga ugotowała by się w kilka minut. Miałem podobne skórzane (też nike) i one to nadawały sdię do chodzenia w sezonie jesień/wiosna, bo w cieplejsze dni już byłoby za gorąco. Mi w ciepłe dni jest za gorąco w butach biegowych