Wpis z mikrobloga

No wlasnie tak ustawilem kalendarz
Ale w kiedy dodaje do danej daty powiedzmy 10 dni to na wykresie liczy soboty i niedziele pomimo ze ich nie pokazuje
Wpisujac 10 dni pokazuje mo 8 dni roboczych...
@kapi9: tak formule workday kojarze ale to chodzi o to zeby mi dodawal dni bez sobot niedziel
Ogolniw nie do konca wiem gdzie on ma ukryte te formuly od rysowanie tego wykresu
@DAMlAN: zajrzyj do menedżera nazw, tam na przykład PeriodInPlan jest jako (odwołania są względne, więc zaznacz I9 żeby mieć takie same wyniki):

=project!I$8=MEDIANA(project!I$8;project!$C9;project!$C9+project!$D9-1)
Ostatni składnik mediany musisz zamienić na dni robocze:

`=project!I$8=MEDIANA(project!I$8;project!$C9;DZIEŃ.ROBOCZY($C9;$D9-1))'

I tak dalej